• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • The Dreamer

Cia80 - ska verkligen hålla tummarna för dig också...*Ler*

• Cia80

The Dreamer- Tack tack :)
    Kanske borde sysselsätta mig med något istället för att sitta här o drömma ;)

• The Dreamer

borde nog jag också, men jag är så himla nervös....har haft lite problem att sova inatt också...*Ler*....men, men....det är bara att vänta och se hur kvällen blir...*Ler*

• Cia80

Man kan ju inte sluta tänka.
    Vill skicka sms...men jag vet inte vad jag ska skriva. Han jobbar nu. Drömmen är ju att han hör av sig ikväll och säger att han vill träffa mig. Men jag vågar inte hoppas för mycket...då blir jag bara besviken.

Jag tror din kväll kommer bli bra.
    Hur gammal är du och hur gammal är han? *nyfiken*

• The Dreamer

Är också rädd för att ha hoppats för mycket....man vet ju liksom aldrig....det är därför jag tänker "lägga in stöten" ikväll... , då får man ju veta och slipper gå i ovissheten...*Ler*

Jag är 20 och han är 22....problemet är bara att jag bor i Härnösand och han pluggar i Uppsala... , men det behöver inte vara något problem egentligen...*Ler*

• Cia80

Ja...jag känner också det. Vill träffa honom nu så vi kan prata om det o så jag får veta om vi är ett par eller inte. Så jobbigt att leva i ovisshet.

Nä, det är säkert inget problem. Det sägs ju att kärleken övervinner allt. I mitt fall så överlevde den dock inte när min f.d. sambo flyttade till USA...

• The Dreamer

Jo, det är verkligen jobbigt att inte veta....jag vet att jag kommer bli hur nervös som helst då jag pratar med honom ikväll, innan man får höra vad han säger...men oavsett vad han säger är det ändå bättre än att inte veta alls....*Ler*

Oj, vad långt han flyttade...blir nästan lite förvånad...*Ler*

Påpekade för honom en gång att jag inte riktigt tyckte om att han bor i uppsala, men att jag själv också skulle vilja flytta långt, svaret jag fick:
    "Men uppsala är ju en bra stad att flytta till, men man får se hur det blir, jag kanske kommer tillbaka"...*Ler*
    Och i onsdags började jag prata om mina föräldar (som jag inte tycker så mycket om) det han sa då förbryllar mig fortfarande: "ska jag ge upp hoppet om att du ska bli min flickvän då?"
    Frågade aldrig om han menade allvar eller bara var ironisk....åhh vad jag borde ha gjort det....men, men....får veta ikväll....*Ler*

• Cia80

Åh...blir nästan lite avis...vill ju också gå på dejt ikväll :)

Han flyttade pga jobb. Vi klarade att hålla kärleken vid liv i ca 5 månader. Men jag är sån människa som behöver kramar och närhet, så det blev ohållbart.

Uj uj uj...det låter ju mer o mer lovande för din del :) (Hoppas jag)

• The Dreamer

Är också en kramismänniska, så om det skulle bli vi och han pluggar i Uppsala kommer jag nog vara där rätt ofta...*LeR*
    Hoppas verkligen att jag inte missuppfattat honom fel...men, men...alla frågetecken kommer nog bli uträtade ikväll, annars blir jag ju galen....*Ler*

• Cia80

Smulan- Hur låter din historia då?

Svar på tråden För oss singlar!