• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Usch, jag var så glad i morse. Och nu känner jag mig nere igen. Grejen är att jag träffade honom igår och i morse, så då känns det som om jag glömmer bort att det är slut typ. Vi pratar precis som när vi var ihop och fjantar oss. Sen kommer man helt plötsligt på att det aldrig kommer bli vi igen. Då blir jag deppig. Jag måste nog bryta helt med honom ett tag. så jag förstår att det verkligen är slut.
    Jag är också en kram-människa, men det var han också. Det som förstörde mellan oss var ju att vi hade olika framtidsdrömmar. Eller rättare sagt, han hade inga drömmar alls. Han vill bara ta dagen som den kommer och inte vara bunden till nåt/nån. medans jag vill ha ett seriöst förhållande.

• Cia80

Smulan80 - Jag känner igen det där. När mitt x dumpade mig i april. Jag var helt förstörd efter det. Sen när vi pratade i telefon så kändes det precis som vanligt...jag var nära x antal gånger att säga älskling till honom.
    Vi har inte träffats sen det tog slut och nu pratar vi inte i telefon längre. Har dock lite sporadisk kontakt via MSN.

• Smulan80

Jag vill ju inte att han ska försvinna helt ur mitt liv. Men jag vet inte om jag klarar av att ha kontakt med honom heller. Problemet är att vi håller på att sälja vårt hus, så vi kommer ju bli tvugna att hålla kontakt. Och han vill ha kontakt med mig. Men det är så otroligt jobbigt när man kommer på sig själv med att gå och hoppas. Jag vet ju innerst inne att det är rätt beslut att det är slut. Men fy vad jobbigt det är.

• Cia80

Smulan80- Åh..stackare.
    Får man fråga hur länge ni var tillsammans?
    Vi var "bara" tillsammans i ett halvår. Men det kändes så otroligt rätt från min sida. Jag började drömma om bröllop och barn...jag trodde verkligen att han var mannen i mitt liv.

• The Dreamer

tänkte bara smyga in lite snabbt nu innan jag ska till jobbet....har så väldigt mycket fjärilar i magen nu....*Ler*
    Uppdatering om mitt liv kommer imorgon...

• mjukisvicki

hej!! lycos er som har dejter!!! jag börjar känna mig jätte ensam just nu.. bara det att ha någon att prata med på kvällen när lillen har somnat!! hmm

• Cia80

Mjukisvicki - Ja, kvällar är inget roliga. Då saknar man verkligen någon att krama och någon att prata med.
    Själv sitter jag här och hoppas på att han ska höra av sig. Samtidigt som jag försöker intala mig att han inte kommer göra det, för då slipper jag bli så besviken.

• Smulan80

Cia80: vi var tillsammans i 4 år och hade precis köpt hus...

The Dreamer: hur gick det igår??? *Nyfiken*

Jag känner mig så otroligt ledsen fortfarande. Känns som om jag aldrig kommer komma över honom.

• The Dreamer

Mitt liv börjar bli lite väl förutsägbart nu....*skrattar*
    Sa ju att jag trodde att jag missuppfattat alla hans signaler, och det hade jag...han var inte alls intresserad...
    Trots detta sörjer jag dock inte, har insett att jag bara skulle må bra av att vara singel ett tag...*Ler*
    Så jag blir kvar i denna tråd ett tag till....

• Smulan80

The Dreamer: vad tråkigt! Han verkade ju intresserad. vad sa han då?

Nu har jag varit stark och sagt åt exet att jag inte klarar av att träffa honom på ett tag. Kommer aldrig komma över honom om vi träffas och allt är som vanligt då. Jag lurar ju bara mig själv och tror att han ska ändra sig. Men det kommer han aldrig göra, han har ju ny tjej. Så det här är det bästa jag kan göra. Visst kommer jag vara tvungen att prata md honom i tele ang allt praktiskt, men jag vill inte träffa honom.

Svar på tråden För oss singlar!