• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

tidigast den 15/8 och senast den 1/9. Så jag räknar med 1/9. så förhoppningsvis har jag den om en månad... Behöver en fast punkt i livet känner jag. Jobbigt att inte ha det.

Förlåt om jag drar ner stämningen i den här tråden...

• The Dreamer

Smulan80 - du behöver inte be om ursäkt alls kära vän....alla behöver prata av sig ibland...
    Du ska se att allt kommer bli bättre då du flyttat in i den nya lägenheten och kan börja om igen....och som du säger, få en fast punkt i livet...ska hålla tummarna för att du får den tidigare...

• mjukisvicki

själv så kände jag ingen sorg när det tog slut mellan mig och lillens pappa. jag som gjorde slut. och så är det två år sedan nu.. har varit singel sen dess..

smulan80:om han har en ny tjej så här tidgit var han inte värd dig... hoppas du får din lgh snart!!

• Smulan80

Hej tjejer! Idag är en härlig dag hihi. Känner att jag mår riktigt bra idag. Det måste firas!! Här får ni varsitt glas med champange och lite jordgubbar! Skål!!

• Lajndro

Vad kul att du har en bra dag!

Och smarrigt var det med jordgubbar och champagne till frukost

Känner mig lite trött just nu , men ananrs är det bra!
    Har det lite trist på skolan, är helt ensam och det kan bli lite långtråkigt!!

• Smulan80

Är också lite trött. Vi har det otroligt lugnt på jobbet. Så tiden kryper ju fram bara...

• The Dreamer

Godmorgon, har precis nyvaknat jag...*skrattar*

• The Dreamer

usch vad nervös jag är för ikväll....

• Smulan80

Just ja, du har ju dejt!!! Vad ska ni hitta på för något?

• The Dreamer

vet inte riktigt än....men som det ser ut nu kommer vi nog bara vara ute bland folk och umgås lite allmänt....*Ler*
    Usch, är så nervös...tänk om han inte alls tycker om mig, och att jag bara missuppfattat alla signaler....har fjärilar i magen....*Ler*

Svar på tråden För oss singlar!