• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Inte jag heller för tillfället. Så jag får passa på när jag är på jobbet. Tur att vi har det så lugnt

• mjukisvicki

hej alla !!! en till singel här.. ensam med en son på snart två år.
    bor i köping och pluggar för fullt.

• Smulan80

Välkommen hit mjukisvicki!
    Själv bor jag i Eskilstuna

• The Dreamer

Hejsan alla, nu är jag också vaken....
    Hoppas ni har en bra dag idag....

• Smulan80

Nu börjar jag bli arg på mitt ex. Tycker att han är riktigt svinig som redan har ny tjej
    Respektlöst!!

• The Dreamer

Smulan80 - förstår att du känner dig arg nu...men du ska se att du kommer hitta någon du med som du förtjänar....
    *kramar*

• Smulan80

jag hoppas verkligen det. Just nu känns det bara tungt....

• The Dreamer

Smulan80 - förstår hur det känns...men du ska se att med tiden kommer det kännas lite bättre...ska hålla tummarna för det...

Själv känner jag mig lite elak som inte sörjt att det tog slut mellan mig och mitt ex en enda gång, och nu 1 månad senare har jag eventuellt en ny på G...
    Men det var väl lite lättare för mig, då mina känslor för honom dog långt innan det tog slut...

• Smulan80

Ja, tillslut blir det nog bra. men usch vad tungt det är i början.
    Vill bara få min lägenhet nu så jag kan känna att jag har ett eget liv. Nu bor jag ju en resväska... det är jobbigt.

• The Dreamer

har du fått veta när du ska flytta in i den?

Svar på tråden För oss singlar!