• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • The Dreamer

jag också, men det kan jag ta...och nu är det internet så nu behöver man inte ta åt sig så...

• trollprinsessan

Smulan80.. du får bjuda med mig nästa gång då..
    men tills vidare så.. ja dreggla och ragga för mig oxå..
    Säg till nån snygg karl att det finns en för tillfället desperat höggravid 28åring i Östersund som bara sitter å väntar *S*

• mjukisvicki

om det ändå vore så att man kunde be någon annan att fixa åt en

• Smulan80

Hej tjejer!!

trollprinsessan: ja, jag önskar att jag kunde det

Själv känner jag mig lite nere idag. Var ute i helgen och då träffade jag en flickvän till mitt ex gamla kompis.. (fattade ni det där?). Då grattade hon mig till huset... fick då börja förklara vad som hänt. Då blir jag alltid så ledsen. Så nu har jag kännt mig lite nere de sista dagarna. Vet inte riktigt varför, men det dras väl upp igen när man måste förklara för folk.. Nåja, jag får tänka lite på kryssningen så mår jag nog snart bättre

Hur har ni andra haft det?

• trollprinsessan

Karlar är det sista jag vill tänka på just nu

mitt ex är så otroligt patetiskt... Han hade ett konto på Lunarstorm förut... men tog bort det.. Så nu skapar han tillfälligta konton för att läsa mina dagböcker där.. alltså för att hålla koll på vad jag gör... och efter att han har snokat klart så raderar han kontot...
    Det var han som dumpade mig... och skaffade en ny direkt efter.. så varför ska han hålla koll på mig???

• Smulan80

trollprinsessan: det känns som om de inte kan släppa en ordentligt. Min mailade nyss och frågade om vi skulle luncha imorgon. Jag vet ju att han vill vara vän med mig, men varför vill han träffa mig jämt? Jag trodde att det skulle vara så att man kanske pratade någon gång i månaden. men nu har vi träffats varje vecka. Jag kan bara inte tro på att han skulle komma över mig så lätt att han nu kan umgås med mig jämt.
    Vad vill de egentligen???

• trollprinsessan

Det sista jag sa till mitt ex var att du har sumpat dina chanser.. Du är helt och hållet ute ur mitt liv och kommer aldrig att kunna vara en del av det igen.. varken som vän, bekant eller något annat!

Och det håller jag på.. ser jag honom på stan så ignorerar jag honom..
    Han finns inte för mig längre..
    så jag förstår inte varför han ska hålla koll på mig! *sucka*
    karlar!!!

jadu.. vad vill de egentligen?? mitt ex har ju ny tjej dessutom...

• Smulan80

Min har också ny tjej. Så han borde väl vara glad av att inte behöva träffa mig. Det är ju inte jag som ringer och säger att vi ska träffas. Jag skulle kunna bryta helt. Iallafall för ett tag. Trodde iallafall inte att vi skulle ha sån här regelbunden kontakt.
    Men jag misstänker att det är hans dåliga samvete som talar. Men jag har ju sagt till honom att jag går vidare nu och att det känns bra. Så då borde han ju vara nöjd och gå vidare med sitt bara...
    Kommer aldrig förstå mig på karlar!!

Svar på tråden För oss singlar!