• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cuthalion

mjukisvicki

Visst är det irriterande att vara realist ibland?

Men det är nog bara att inse att det finns de som faller för en hur konstigt det än verkar . . . Var helt förundrad första tiden med mitt ex över att han faktiskt ville ta i mig och ha mig intill

• mjukisvicki

cinzano; ja du.. inte är det speciellt roligt alltid att vara realist men som sagt man får väl göra det bästa ur situatíonen..

jag tror det gör lite oxå för mig att jag har inte haft en kille sen jag fick barn. och kroppen är ju en hel del annolunda efter barn

• smilla00

mjukisvicki: var det första gången ni skulle ses som du bjöd honom på den där grillfesten? Har ni inte setts någon gång innan/efter det eller? För om det var så så förstår jag honom JAg skulle inte heller gå på en grillfest med bara par till den kille jag bara snackat med, aldrig träffat!! Så du borde ge honom en chans till att visa att han är intresserad och inte ta för givet att han dissade dig för att du är du!

Ja jag hoppas att jag kommer klara det! Kan inte sabba en chans med en sådan bra kille!

• mjukisvicki

smilla!! jo det är sant.. var kanske lite dumt tänkt

japp.. jag tror du klarar det galant.. kanske t,om får dig något på kvällen!!!!

• smilla00

jag vill inte HA något till kvällen...jag vill ha en lugn och fin början OM det skulle kännas rätt men jag har inte för stora förväntningar för då blir jag bara besviken!

Gör ett nytt försök och bjud ut honom på fika mitt på stan så han inte behöver oroa sig för något...jag vet själv hur jag tänker när jag ska träffa någon från nätet...

• mjukisvicki

haha jag skojja med dig bara!!!!
    problemet är att det är inte bara att bjuda ut honom för vi bor en bit ifrån varandra.. typ 15mil.

• smilla00

jag förstod att du skojade

Oki det är klart ett problem, men ni kanske kan göra något på dan på helgen eller nåt...om ni planerar det i förväg?

• Cuthalion

Det där med sex är en av de sakerna jag saknar nu som total singel. För kräsen och livrädd för att ha sex med ngn "bara sådär" så nu efter att exet träffade en ny tjej så blir det lite tunt på den fronten . . .

Men eftersom Smilla nu skulle träffa en kompis och inget annat kanske sex är ute ur bilden mjukisvicki

• smilla00

just det...vi är bara kompisar och jag kommer INTE tänka på något annat när vi träffas

• mjukisvicki

haha ja du har rätt cinzano!!!

det är bara det att jag börjar känna av att det var längesedan .. ja 2år sedan.. huvva.
    så jag tänkte inte så långt på att dom bara skulle träffas som vänner !!!

nej jag känner samma sak att man vill inte träffa någon bara för en natt.. känns som att jag har blivit för *gammal* för sådant trots att jag är ung.

är väl så när man har fått barn man ser saker på ett annat sätt..

Svar på tråden För oss singlar!