• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • daddy XL

Mamman e fortfarande sjukskriven o mår inte så bra tyvärr o tar barnen när hon känner att hon klarar det

• Cia80

Hej tjejer!
    Kommer tillbaks till er.
    Han var inte alls nåt att ha! Har nämligen inte hört ett pip från honom sedan vi bestämde att vi skulle försöka och det var två veckor sen nu.

Hur går det för er andra?

Kram

• Smulan80

Cia80: Nej, vad tråkigt..
    Men vi har det ganska bra i den här tråden, så välkommen tillbaka

Själv ska jag luncha med exet idag. Men det känns ganska ok faktiskt. Kommer njuta när jag får berätta att jag ska på kryssningen
    Jag ska bara försöka vara glad och inte älta det gamla. Jag går ju vidare nu...
    Idag känns allt mycket bättre. Man får väl helt enkelt acceptera att vissa dagar suger... Huvudsaken man kan se framåt igen. och det gör jag nu

• Cia80

Smulan80: Skönt att höra att du mår bra.
    Jag mår också bra nu när jag insett saker och ting och gått vidare.
    Satt ju och väntade på att han skulle höra av sig. Jag skickade gulliga sms osv. Men inte ett pip. Jag t.om. grät mig till sömns vissa kvällar av längtan. Men som sagt...nu har jag gett upp honom o livet leker igen. Nånstans där ute finns min prins..jag hoppas att han känner för att dyka upp snart

Kram

• Smulan80

Nu har jag lunchat med honom. Gick riktigt bra! Vi satt bara och pratade och skämtade. Klart att man känner saknad, men det är ju inte så konstigt efter 4 år. Men jag kände mig inte ledsen eller något sånt. Så det var riktigt skönt.
    Hoppas att vi kan fortsätta ha den här kontakten nu. För vi har väldigt roligt ihop. Tråkigt om man ska behöva förlora det. Men det är ju helt upp till mig och vad jag klarar av...
    Men det ska nog gå bra

• smilla00

smulan känns som om vi är rätt lika! Klart jag också saknar det vi en gång hade när jag är med mitt ex, men det är nog egentligen själva grejen med ett förhållande och inte just förhållandet med HONOM! När jag tänker tillbaka så hade vi ändå inte ett sådant förhållande som jag vill/ville ha! Så då mår jag bättre utan honom!

Ska på dejt med mitt span på fredag! Nervös redan Men det kommer gå bra! Pratade massor igår och han säger att han hoppas det säger "klick" och att vi blir mer än vänner... så det bådar ju gott!!

Jag tror att om man är vän med sitt ex så måste man göra det som känns bra för en själv! INGET annat! Visst, ibland kanske det betyder att exet blir lite sur, men det lönar sig i slutändan! Om man har en dålig dag så ska man nog helt enkelt inte träffa exet!
    Kram på er alla!

• Ladyelone

Hejsan!! Det var ett tag sen,, men jag håller på att växa som person o håller på att bli en LYCKLIG singel, jag vill snart inte ha något förhållande alls :)
    Kram till alla,,

• mjukisvicki

smilla!! det kommer gå jätte bra!!!

smulan! vad bra att det gick bra idag!! och det vore ju ännu bättre om ni kunde vara vänner!

ladyelone: nja förbli singel det vill jag inte men det är kul att du börjar hitta dig själv igen!!!

• Smulan80

Smilla: Ja, vi är nog väldigt lika
    Jag känner verkligen att jag vill ha honom som vän. För vi har kul ihop. Men jag vill inte ha förhållande med honom. Känner väl innerst inne att det finns någon där ute som passar mig mycket bättre. Som värdesätter samma saker som jag.
    Vad kul med en dejt!!! Förstår att du är nervös, men det kommer gå så bra så

Jag njuter verkligen av singellivet just nu. Jag är en väldigt flörtig person och nu får jag verkligen leva ut det Skitkul!!!
    Just nu har jag spanat in en kille på jobbet. Eller, jag spanade in honom redan när jag började här för 2 år sen, men då var jag ju upptagen. Har inte en aning om han är upptagen. Men det pirrar alltid till i magen när jag ser honom och har gjort det sen första gången jag såg honom. Nåja, det är kul att kolla lite iallafall
    "min" bartenders har jag lagt ner för tillfället. Han har inte hört av sig nåt. Jag smsade honom i söndags och frågade hur det var. Men han svarade inte. Så nu tänker inte jag gör något mer. Har fått nog av att hela tiden få pusha på. Nej, nu ska jag hitta nån som är beredd att kämpa lite för mig

Kram kram!!

Svar på tråden För oss singlar!