• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • mjukisvicki

har inte haft chans att se den.
    men skulle vilja..

• smilla00

Den är jättebra! såg den faktiskt med mitt ex... fast han då var en dejt

Den är helbra och sedan är ju det inte helt fel att kolla på Brad Pitt i 2 timmar!

• daddy XL

vicki gör som dom andra verkar gör :( ladda ner den ,o smilla det där sista e väl lite väl kanske :)

• mjukisvicki

ja han är ju jätte snygg!!!!!!

jag vill inte ladda ner för mycke filmer
    vill se den på bio faktistk

• daddy XL

jo den kan man ju se på bio ,jag sa inte att han va ful ;) , men såg ju inte den för att se honom bara ,jag har projektor numera så det är ju nästan bio men lite ensamt iblaand bara när alla jobbar på vardagarna o barnen sover ju.
    Tänkte titta på "A lot like love" nu när man har städat undan o ätit lite o tittat klart på kevin hill :)

• mjukisvicki

japp kolla med på kevin hill!!!!!! han är så härlig.. ikväll fick han känna på den enorma hjälplösheten en förälder kan känna!!!

härligt att ha projektor!!!!! jag nöjer mig med min 32tums tv.
    nej man ser den inte för att han är med eller jo lite.. men både han och angelina jolie är bra skådisar så dom gör ju filmen värd att se.. men sen tyckte jag om serien när den gick så jag vill se filmen!

men man ska komma iväg och kolla oxå

• daddy XL

Jo som tur e så har jag både min mamma o mina bröder i närheten som har hjälpt till mycket sedan jag blev ensamstående o det e jätte skönt.
    jag har både vart ute o festat o umgåtts med kompisar ensam några timmar då och då.

• mjukisvicki

fan vad skönt!!! jag har med min mamma i närheten men hon tar inte lucas speciellt ofta
    men men jag har min styvpappa som tar honom en gång i månaden i stället!

hur går det med mamman då???

Svar på tråden För oss singlar!