• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Ursäkta daddy XL, men nu är jag riktigt trött på det manliga släktet!!!!
    Var uppe och pratade med honom igår, men han nämnde inget om att vi skulle träffas. Så när jag kom tillbaka till mitt rum så mailade jag honom och skrev att det blir ingen dejt, eller hur? Då svarade han "Lite struligt just nu- men ge inte upp hoppet"
    Varför skulle jag fortsätta hoppas???? Jag antar att det är strul med en annan tjej, och då vill jag ju absolut inte bli inblandad. Då är jag hellre själv.
    Varför var han tvungen att ge mig hopp från början då??? Förra veckan skrev han ju att det skulle bli så kul att träffa mig och bla bla bla...

• vackrastarflow

smulan, lever vi samma liv? fick sjalv idag ett hot-mejl fran hans ex dar det stod att jag inte skulle rora honom. vada struligt?? jag har ju anda bestamt mig for att starta som vanner...

• Smulan80

vackrastarflow: ja, vad är det med folk nu förtiden??? alla verkar få små knäppar...

Det är en kille här på jobbet som jobbar på samma avdelning som mig. Han är gift och har barn. Visst, han ser bra ut det gör han. Men sen igår började han maila mig. Det började lite skämtsamt om att han var avundsjuk på mig som var singel och bla bla bla. Men sen började han skicka mail HELA tiden och skrev att han ville hångla med mig osv... Jag blev helt chockad!!! Kunde inte tänka mig det om honom. Så nu vågar jag inte ens visa mig. Han började maila igen direkt jag kom i morse!! Vad är det som händer???
    Han har verkligen sjunkit i mina ögon nu...

• vackrastarflow

oj va laskigt!! det ar nog bast att ligga lagt med honom ett tag (var jobbar du forresten, verkar ju vara varsta raggarstallet hihi!!)

• Smulan80

usch, nu känner jag mig heldeppig. Tror att jag fick lite för mycket känslor för killen på jobbet. Så nu känner jag mig lurad IGEN! Vad är det som händer egentligen??? Kan man aldrig hitta nån som verkligen vet vad den vill och som inte bara ger en falska förhoppningar hela tiden.
    Nej, nu måste jag försöka kämpa för att få bort honom ur mitt huvud med... Borde ju vara en aning lättare än exet iallafall. Alltid något...

• daddy XL

Aj,bakslag här också tror jag fick hennes hem nr häromdan o idag ringde jag fråga först om det va okej o det va det så jag ringde men oj va kall hon lät snabba svar på allt typ ja,nej,kanske,okej vet inte hon kanske inte gillar prata i telefon eller nått men samtalet pågick 3min o 47 sek :D,ändå så frågade jag massor.
    jaja vi får se i helgen vad som händer är barn ledig hela helgen så :).bjöd över henne o hennes kompis och fick svaret"okej,hmm vi får se" typ

• Cuthalion

daddy XL

Varför måste killar fråga om det är okay att ringa? Eller det kanske är något som tjejer också gör?

Själv tycker jag det är bättre om personen ringer. Kan jag inte prata säger jag det eller kopplar bort, annars ar man möjlighet att få en trevlig pratstund

• Cuthalion

Och menade inte att låta så "vass" i frågeställningen. Är mest nyfiken

• daddy XL

Brukar inte göra det men det har sina orsaker i detta fall dock.Men hennes bror va där o det e en orsak kanske en orsak till värför hon va så få ordig

• Cuthalion

Okay .

Det brukar ju oftast finnas anledningar till varför man plötsligt beter sig annorlunda så Du skall nog inte ta det personligt

Svar på tråden För oss singlar!