• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • smilla00

Nä men det är ju det jag menar... ska jag göra slut med den jag dejtar nu för att jag inte känner den där passionen? Eller kan den komma med honom också! den här killen som är upptagen vill jag ju egentligen inte ha, med tanke på hans otrohet mot hans nuvarande... men jag vill KÄNNA det jag känner för honom med någon annan!!

• vackrastarflow

smilla - det kommer handa, ge det bara lite tid. jag har slutat leta, och det ar skont. tillater mig sjalv att faktiskt vara singel och oberoende.

men det kommer i perioder. just nu ar det lugnt, men for en vecka sen holl jag pa att bli galen. har dock efter noga eftertanke beslutat mig for att ta vara pa det/de som ar positiva i mitt liv och vara tacksam for det jag har, istallet for att bara vilja ha mer och mer. det kommer nar det kommer.

• Smulan80

hej allihopa!

Hur har helgen varit?

Smilla: jag förstår din känsla. jag hoppas också att jag kommer känna så för något igen.
    Man vill ju verkligen känna den där underbara förälskelsekänslan igen

Igår var en liten deppardag. Söndagar har den inverkan på mig... Då vill man verkligen ha någon att mysa med. Ligga i soffan och kolla på gamla filmer.
    Men nejdå, där får man ligga helt själv... Bläää

Och killen på jobbet verkar det absolut inte bli något med. Inte ens en dejt. Det tycker jag är litee tråkigt. Hade ju varit kul att få gå ut och fika med honom iallafall. Men men...

Jag får väl helt enkelt acceptera att jag kommer vara singel ett bra tag framöver.

Hoppas ni andra är lite muntrare än mig....

• Evabeva

Hejsan!!

Vad skoj det kändes nä jag ser hur trevligt ni välkommnade en!!!

Hur har helgen varit?!?!? Jooooo, i lördags så var det en riktigt svirare igång här... Jag firade mi födelsedag med mina kompisar. Det var så roligt eftersom det händer rätt sällan att man får festa loss ordentligt!! Och jag överlevde söndagen också, var faktiskt inte så farligt mestadels trött med tanke på att barnvakten lämnade min son till mig redan på förmiddagen....

Jag känner med dig Smulan80, ibland har man sina deppar dagar när man känner sig så otroligt ensam, speciellt för min del nu när hösten är här......

Ha det så bra!!

Kram

• daddy XL

Ja ni fullt upp här nu tjejen som jag flörtat med har tydligen också kille :(,säger att det vart dåligt länge och att dom träffas väldigt sällan ,men undrar hur man ska ta det hon e intresserad säger hon iallafall ,så vad sak man göra ?

• smilla00

Fasen varför kan man inte få vara sådär tokkär och personen i fråga känner likadant tillbaka jag blir så arg att jag alltid ska träffa fel personer och falla för fel personer! Det är så trist!

ville bara prata av mig...

Ingen kontakt med mitt ex nästan alls... han ringer varje dag men jag svarar inte, tycker vänskapen är på hans villkor och det accepterar jag inte och faktiskt så saknar jag honom inte och jag vill inte ringa honom och jag vet inte ens vad jag ska prata med honom om och jag vet absolut inte vad vi skulle göra om vi sågs!

Så smulan det kommer bli bättre!!! Jag kände som dig förut också men nu trivs jag med mitt liv och är nöjd med att vara "själv" (har ju en del krokar ute ) och det är skoj att flirta och leva livet... snart kan man inte göra det för man har hittat någon som man älskar över allt annat igen så det är bäst att passa på

• daddy XL

var på promenad i dag o hade jätte trevligt och fick senare sms att hon gärna ville göra om det nångång :)

• vackrastarflow

jag tror jag har en dejt igen. om det ar bra eller daligt vet jag inte...

• Smulan80

nu är det kris!! eller kris och kris, men tankarna flyger omkring.
    Har nämligen fått fram att exet fortfarande älskar mig och att han inte är så nöjd med hur det är nu.
    Men vi har ju fortfarande kvar problemet om boende.
    Jag börjar känna att det kanske är värt att flytta om det kommer funka mellan oss. Men jag är även livrädd att det ska bli som förrut. Tyckte inte om den jag var då. Men nu känner jag mig mycket starkare som person, så det borde inte bli så.
    Men vi har inte pratat om det nåt så jag vet inte vad han vill.

Vad tycker ni att jag ska göra????

• daddy XL

Ända råd jag kan ge är att du INTE ska ha bråttom låt det hellre ta för lång tid.

Jaaa, vi hade film kväll jag o tjejen jag flörtat med alltså gick jättebra va lagom mysigt som det ska va o hon berätta att hon ska ta tag i det med sin kille som hon inte träffat på flera veckor å avsluta det ,inte bara för min skull utan att hon inte har kommit till skott bara.
    Så sa hon att hon skulle kunna tänka sig träffas mer i slutet av veckan eller helgen.
    känns kul men kommer absolut ta det väldigt sakta.
    Mest mys o ha sällskap bara just nu så får man se vad ödet har bestämt :D

Svar på tråden För oss singlar!