nu ska jag fortalja
i fyllan och vyllan sa borjade jag skriva en del sms till honom. tror jag skickade 3 pa fem minuter. och har i usa blir pojkar radda nar en tjej gor sa och dumpar dem direkt. jag menar, vi har bara traffats en gang... och jag hade skickat tva meddelande till honom over internet som han inte svarat pa. han svarade ju inte heller pa sms:en. sa nasta dag skickar jag ett meddelande till honom som han laser, men inte svarar (man kan se det). meeeeeen, se dar, da har man kanske fatt tag i en go en, for han svarade! och han svarade att han inte fatt sms:en forran idag, efter jag skrivit meddelandet om just dem, for hans tele visar inte nar det kommit sms. och att han bara skrattat och slutade meddelandet med "hope you had a good night, talk to you later", soooo yay! han ar bara for snall... han har statt igenom en del test nu
daddyXL: det ar nog bra att du haller dig pa avstand... ta inte en tjej som redan ar i ett forhallande. vill hon ha dig, sa gor hon slut med pojken innan ni borjar vara med varann.