• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • smilla00

Tjejer, jag tror nog att jag snart är tillbaka hos er som singel igen jag vet inte men det känns inte alls bra med min nya. Jag tror kanske inte att jag är mogen för att dejta seriöst än. Jag har ju inte varit "riktig" singel mer än ett par, tre månader och just nu trivs jag kanon med att vara singel faktiskt! Det är ju inte så himla skoj jämt men mestadels trivs jag faktiskt med det som det känns nu!

Jag vill bli så där tokkär igen! Det är jag inte nu! jag känner bara att han är lätt att umgås med men jag känner inga kärlekskänslor direkt! jag kände det för ett tag sedan men sedan kom allt detta "skit" emellan, som hänt senaste tiden, så nu tycker jag bara att det blivit sämre och sämre, så mitt beslut är verkligen det rätta...

Frågan är om jag ska agera på min känsla för vad jag känner, eller rättare sagt, inte känner för honom eller om jag ska avvakta?! Hur gör man egentligen!? Bara strul strul! men i detta läge ska man ju vara väldigt kär för vi har ju bara träffats i 2 månader ungefär... då måste man ju verkligen vara nykär fortfarande, men jag har nog aldrig känt de känslorna, i allafall inte på flera veckor!

• vackrastarflow

ajda...

man borde forbjuda anvandning av mobil efter man druckit ett visst antal glas vin. jag kommer sakert aldrig hora av killen igen, och jag som tyckte om honom sa mycket. varfor ska jag alltid klanta till det? *depp*

smilla: jag borde ju inte klaga... hoppas allt loser sig till det basta *kram*

• smilla00

Jag önskar att jag kunde bli tokkär igen, för det är den bästa känslan som finns!!

vackrastarflow: vad är det du gjort???

• daddy XL

hmm jag försökte ju bli kompis med en tjej som har pojkvän men igår började hon skicka massa flörtiga SMS o va väldigt mysig visst e det kul men känns inte så bra så man får nog hålla sig undan istället ,jag har ju redan sagt att jag bara ville va kompis till henne.

• Cuthalion

daddy XL

Vet hennes kille om att Ni skall vara kompisar? Kan ju bli lite jobbigt annars . . .

• daddy XL

vet inte faktiskt ,men det e nog inge fara ska hålla mig på avstånd :)

• vackrastarflow

nu ska jag fortalja i fyllan och vyllan sa borjade jag skriva en del sms till honom. tror jag skickade 3 pa fem minuter. och har i usa blir pojkar radda nar en tjej gor sa och dumpar dem direkt. jag menar, vi har bara traffats en gang... och jag hade skickat tva meddelande till honom over internet som han inte svarat pa. han svarade ju inte heller pa sms:en. sa nasta dag skickar jag ett meddelande till honom som han laser, men inte svarar (man kan se det). meeeeeen, se dar, da har man kanske fatt tag i en go en, for han svarade! och han svarade att han inte fatt sms:en forran idag, efter jag skrivit meddelandet om just dem, for hans tele visar inte nar det kommit sms. och att han bara skrattat och slutade meddelandet med "hope you had a good night, talk to you later", soooo yay! han ar bara for snall... han har statt igenom en del test nu

daddyXL: det ar nog bra att du haller dig pa avstand... ta inte en tjej som redan ar i ett forhallande. vill hon ha dig, sa gor hon slut med pojken innan ni borjar vara med varann.

• Cuthalion

vackrastarflow:

Då var det lika bra att det inte är förbjudet med telefoner och alkohol

• daddy XL

Stod o snacka med henne nyss ,dom har det tydligen inte så bra men sa till henne att prata med sin kille då ,och att vi inte kanske skulle umgås på ett tag men hon sa att det inte va nån fara så och tyckte vi kunde umgås som kompisar så det va skönt ändå .

Svar på tråden För oss singlar!