• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • vackrastarflow

...och nu har min bergochdalbana borjat igen. det var skont nar jag holl pa att lara kanna honom for da hade jag inte sa mycket att forlora, men nu ar man igang igen. just nu gar det for det mesta uppat men med en del smaras da och da. men det ar ju lite psykiskt jobbigt sa jag hoppas allt klarnar upp sig snabbt har. ja eller nej, liksom.

• Smulan80

smilla: vad jobbigt att du känner så. men jag förstår dig, man vill ju att det ska kännas helt rätt. Men hur ska ni göra med barnet? Har ni pratat något mer om det?

Daddy XL: Skönt att ni kan umgås ändå. Är ni båda överrens så funkar det ju bra

Själv är det väl ganska ok. Känner tyvärr att jag saknar honom lite. Pratade med honom igår. men då kändes det bra. Men grejen är att jag tömde det sista i huset igår. och då blir man ju lite extra påmind om allt. Vill bara att allt ska vara klart med huset nu, så man inte behöver sätta sin fot där igen. Men det ska ju städas och grejas först. Så jag får väl pinas ett tag till tyvärr...

• Cuthalion

Smulan80:

Ni kan inte anlita en städfirma då? Brukar kosta en slant men kan vara värt det med tanke på hur mycket jobb det är med en flyttstädning och att Du vill komma vidare snabbt . . .

Tycker det är skönt på många sätt att inte ha ngt kvar som knyter mig till exet men samtidigt snurrar det en hel del tankar fortfarande även om det inte handlar om att "Oh, jag vill gifta mig med honom nu", utan mer funderingar på vad som hänt de senaste två åren . . . Det är väl det som är grejen, att det är så lång tid man vill få uppklarad på så kort tid

vackrastarflow:

"Det är först när man är beredd att förlora allt som man kan vinna allt" - Ett talesätt som min mor brukar köra med och som får mig lika arg varje gång eftersom hon alltid drar upp det när jag vill vinna vinna vinna

• daddy XL

ja ni det e både jobbigt att va singel o kul lite extra svårt när barnen e med i bilden dock
    har ju träffa ett par tjejer nu men inget allvarligt ju men igen har ju haft problem med att man har barn men ,man funderar ju lite på när det börjar bli seriöst hur man ska göra o så,kan ju va svårt att ha ett förhållande utan att barnen ska vara med ju. Fast min sambo har ju nästan det ju men hon mår ju inte speciellt bra heller å säger att det e orsaken så inte samma sak .

• vackrastarflow

cinzano... sa sant sa sant, men jag vill inte forlora allt!

• vackrastarflow

men det har jag just gjort.
    livet ar for javligt. kanns som om jag maste spy. mitt liv andrades pa ca 2 minuter nu tack vare en kille. fy fan.

forlat for alla svordommar, men jag ar ratt off just nu.

• Smulan80

Vacrastarflow: Vad har hänt????

Cinzano: ja, man vill ju bli klar med allt, men ändå känns det tragiskt på nåt sätt. Skumt!
    Nåja, det kommer säkert bli jättebra till slut

• vackrastarflow

har lugnat mig lite nu... han berattade for mig att han ar kar i en annan tjej. hon har forvisso en pojkvan, men det hjalper ju inte mig. jakligt jobbigt det har... valkommen tillbaka depressionen.

• Cuthalion

vackrastarflow

Neee . . . Vad tråkigt

Å andra sidan _vet_ Du ju nu hur det är med just den här killen och slipper undra . . . Men kul är det ju inte.

• vackrastarflow

nej inte alls... mar riktig daligt just nu och anda sitter jag och chattar med honom. men jag tror han vet vad jag kanner, sa det ar skont. hade varit trevligt att fortfarande vara van med honom, men det kommer nog vara jobbigt sahar i borjan. det kanns bara tomt och hemskt just nu.

Svar på tråden För oss singlar!