• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

vackrastarflow: Vad tråkigt!! Usch, man blir ju så besviken...

Själv håller jag på att falla tillbaka i en liten depp-period känner jag. Kan verkligen inte sluta tänka på honom. Och han är ju såå trevlig mot mig hela tiden. Visst, det känns ju jätteskönt. Men man kan ju inte sluta tänka på hur det skulle vara om vi blev tillsammans igen. Men jag vet ju att det inte skulle funka. Ingen av oss är ju villiga att offra våra drömmar. Faaan, att det ska behöva vara så här!! Jag känner att jag skulle kunna ge upp mina drömmar just nu. Men det skulle ju bara återkomma senare. Och då får man ta smällen då istället. Det är ju inget man vill. Så det är väl bara att klara av svackorna och sen gå vidare... Vet ju att det blir bättre!

• vackrastarflow

vi far halla ihop och vara starka tjejer...! jag klarar inte av att deppa ihop just nu. men idag tog det 30 sekunder fran att ha gott bra till att ha min forsta panikangest-attack pa ca 10 manader. jag trodde inte jag skulle reagera sa...

• Smulan80

Ja, vi får hålla ihop! Så skönt att "prata" med folk som vet vad man går igenom.
    Visst är det skrämmande att allt kan verkligen rasa på några sekunder bara!!
    Men vi får tänka så att de är verkligen inte värda oss!

• vackrastarflow

mmm, mina vanner stallde upp pa tva sekunder idag och nu mar jag mycket mycket battre. chattar med honom fortfarande, och laget kanns sa mycket lugnare. det konstiga ar att vi fortfarande smaflirtar...

• Smulan80

Jag har en dejt!!!!!
    Jag skrev ju om killen på jobbet som jag var intresserad av.. Nu mailade jag honom och frågade om han ville fika. Och det ville han!!!

Vad bra det känns!!!

Pratade även med exet senare och då sa jag att jag hade dejt. Det tyckte han var jätteroligt! Han vill ju att jag ska bli lycklig. Så allt känns verkligen jättebra!

Sen får vi ju förstås se om det leder till något. Men han verkade ju intresserad iallafall

Smilla: hur går det för dig??

kram

• vackrastarflow

men halla... ar saaaa konfunderad. jag beskrev det i min dagbok online, fast pa engelska... men eftersom historien ar lang, tankte jag att det skulle passa sig med klippa o klistra

okay seriously. who is messing with me?

so this whole thing happened yesterday. people were there for me.
    today, i get asked out by a guy in my class (but i can't go since he's indian, and im not a racists but accents turn me off. like any accent. but we'll study together hopefully. he's cute and all, but no).
    so, i get home. this is a night class, so i'm at my computer around 10 pm. there is the swedish guy i've been chatting with for a long time back in sweden. he has now moved to riverside, and he was one of my great big helpers yesterday. he asks me how i'm doing and i said that i'm done with american boys. then he asks me out! (and oh he's cute and going back home with me next summer - see the potential in that?)
    soooo, all of a sudden there is the boy. yes the boy who made me shed some tears. although he is not evil or anything, i just had my feelings mixed up in ut all. i'm just happy that he still cares enough to still talk to me. well i guess i had that wrong too, because five minutes ago, i told him about the first guy asking me out and that i didn't want to go... and i said "so i'm still up for suggestions" and then he freaking asks me out!! i'm sorry what happened to that other girl? this guy is messing with my feelings, but at least i'm happy now! and no, he's not dating her. he was just interested in her. and he told me about it. and i freaked cause i was all caught up on him. he's so cute and so nice... and now he asked me out for real! arg!

but what is this about, three different guys, all cute, asking me out on dates in one day?! someone is playing a fucking game with me. i need to handle this well.

HJALP!

• Cuthalion

Smulan80

Vad kul med jobbkillen!!! Mysigt att bara kunna gå ut och fika även om det stannar där

vackrastarflow

Grattis! Det var till att vara populär plötsligt . Tycker den svenska killen lät bäst, eller den första killen verkade också okay men man skall ju orka lyssna på rösten ett längre tag .

• Smulan80

vackrastarflow: hahaha. Nu har du fullt upp då? det är ju bara att vraka och välja

Själv kan jag inte sluta le. Vi sitter och mailar varandra... vad spännande det är!!

• vackrastarflow

smulan: guuuud va kul!!

jo den svenske ar inte helt fel, men han jag pratat om de senaste veckorna kommer nog fore. framst for att jag ar lite halvkar i honom (det var darfor jag madde sa pyton i mandags), men ocksa for att han ar sa otroligt snall, och vi pratar nagra timmar varje dag. men visst, dar ar inget bestamt alls. den forste killen kanner jag inte alls, sa han faller bort ratt snabbt. visst ar det ogongodis (han ser ut som en calvin klein-modell) men det racker inte. dessutom vill jag inte behova ha det jobbigt med nagon som gar samma kurs som mig sjalv... tank varje vecka behova traffa nan det gatt illa med. no thanks. lite sorgligt med det dar med accenten ocksa. den ar inte stark men den finns dar. och det roliga ar att de flesta kvinnor tycker sant ar sexigt...!

ska bli spannande att se vad som hander inom den narmsta framtiden

(sag nu att jag borde ha censurerat mitt forra inlagg lite, hoppas ingen tog illa vid sig av svordommarna)

• Sandra86

Klart du inte ska bli ensam här!

Svar på tråden För oss singlar!