• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • smilla00

Mitt ex har ingen ny (de dejtade väl några gånger men har gått tillbaka till att vara vänner, så framtiden får väl utvisa vad som händer)... han är intresserad av en tjej men hon är inte intresserad av honom tydligen, inte som det ser ut nu... men på något sätt önskar jag att det blir något mellan dem för det är nog bra för oss båda och jag tror de skulle passa bra ihop!

Tycker bara det är lite ledsamt att inte mina vänner förstår hur det funkar. Alla de säger att de inte förstår varför man behöver vara vänner med sitt ex, men det är ju för att de inte har något ex de varit tillsammans med så länge och varit förlovad med och allt... den personen betyder ju mer än ett "vanligt" ex, i allafall om man bryter då man fortfarande älskar varandra... då VILL man ju ha personen i fråga i sitt liv fortfarande!

därför är det skönt att prata av sig här, speciellt med dig smulan som förstår precis vad jag menar tack så mkt för att du finns här!
    KRAM

• vackrastarflow

hej gudagava valkommen!!

och lycka till Evabeva!

• Smulan80

Smilla: jag känner precis samma som dig!! Ingen av mina vänner har gått igenom det jag går igenom nu. Så då kan de ju inte sätta sig in i hur man känner.
    Så jag är också evigt tacksam att du finns här också Smilla!!! Någon som verkligen förstår en och kan få en att komma på bättre tankar

Gudagåva: Välkommen

Kram på er alla underbara singlar!!!

• sussi72

Jag är singel sedan en vecka tillbaka och känner att det denna gång är verkligen över mellan oss. Tidigare har vi gjort slut många gånger men ändå alltid gått tillbaka till varandra. Både han och jag sa när han gjorde slut att vi skulle vara vänner, men det funkar ej för oss då känslorna väl är för starka eller bitterheten för stor, jag vet inte. Jag ringde honom men han var arg och ville inte prata, sa att han ångrar alla år vi tillbringat tillsammans, att det verkligen varit ett stort misstag från hans sida. Jag ville ju ha honom tillbaka på ett sätt och då blev han arg, så nu måste jag väl låta honom vara, vilket jag gjort sedan i måndags. Tror ändå att det är lättare att gå vidare helt och fullt om man ej har kontakt. Annars blir det nog så att man omedvetet går och väntar på att han ska ringa och man vill veta vad han gör etc. Tror inte ni det?

• daddy XL

Hmm senaste me flörten här gick inte som jag hade tänkt mig men var en kul grej iallafall
    jag hade beställt en ros med blommogram o en liten rolig hälsning men visade sig att hon jobbade sent o inte ens sov hemma ,men hon tackade så mycket o tyckte det var gulligt,men sen när jag frågade vart hon hade vart så sa hon att hon vart hos sitt X o pratat o sov över och hade haft migrän hela kvällen.

• vackrastarflow

sussi72 - det låter som det varit på gång länge. om det känns bäst för dig att låta honom vara så tycker jag du ska göra det. välkommen hit förresten!

daddy XL - va synd! och vad mysko...

själv är jag förtjust i en grabb, men han bor långt ifrån mig... det är surt, men det får bli som det blir. kan inte ändra på den distansen tyvärr.

• smilla00

Fasen att mitt ex ska påverka mig så himla mkt alltså! jag är så trött på att han ska göra mig ledsen! vi hörs nästan aldrig men när jag för en gång skull hör av mig så har han aldrig tid... och att han blivit nobbad av sitt span går ut över mig?! Det är väl knappast mitt fel? Men han är ju lustig det är bara att finna sig i och försöka ha så lite kontakt med honom som möjlig! Det skulle nog göra mig mest gott!

Det gör mig så ledsen, jag hade ju hoppats på att vi kunde vara vänner men uppenbarligen bara på hans villkor

Nu får jag försöka koncentrera mig på mitt nya och se om det kan bli något... men jag känner mig inte kär på något vis, inte så som det var med mitt ex, men det kanske kommer. Kanske är för att jag inte tillåtit mig själv att bli kär!?

Behövde bara skriva av mig!

• Miss

Hej på er!

Får man joina er här???

Svar på tråden För oss singlar!