• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

usch, nu vet jag inte vad som händer. Vi pratade både fredag och lördag i tele. Men som sagt var så tror jag inte att det kommer bli något seriöst. Så nu vet jag inte om jag vågar ta risken att träffa honom.. Jag känner att jag inte skulle klara av att bli sårad igen. Så stark är jag tyvärr inte än. Men ändå känns det ju som att jag måste ge det en chans.
    Vad svåårt!!! Snälla ge mig lite tips!!
    Grejen är den att jag vet att om vi kommer träffas så kommer jag garanterat få starkare känslor för honom.
    Men om jag inte vågar riskera något så kan jag ju heller inte vinna något. Eller hur?!

• daddy XL

Ja ni tjejer verkar inte ha det så lätt nu ,själv tar jag det ganska lugnt o mina kompisar njuter av att jag e singel.
    Håller på flörtar lite med en tjej så de e kul just nu,men tar det lugnt ska inte skynda mig in i nått men när jag flörtat kan det gå lite långt i bland men har redan sagt det tjejen
    så hon vet

• Smulan80

daddy XL: nej, man har det tufft ibland

Kul med en flört! Hoppas det kan leda vidare sen då Men det är nog rätt att ta det lugnt.
    det tänker jag också göra...

• daddy XL

ojoj vad mycket sms det blir men fick beröm för jag inte hade skickat nått idag men blev nu men det va uppskattat :) hennes syskon emed i leken också nu dom har tydligen hört massa o sa att jag va kär i henne till henne o sa att jag hade sagt att hon va den bästa tjejen i världen ,kan ju tillägga att jag pratat med båda 2 ,1 eller 2 ggr o sagt hej bara ;)

• vackrastarflow

hahahaha

sjalv ser jag ut som ett jadrans fragetecken...

?

• daddy XL

SMS redan kl.08.23 det ni tjejer får ni också det ? hon fick det av mig i dag o svara lika snabbt :) vi va ute o dansa i lördags det har jag inte berättat dansade till "return-bye bye jonny" o så körde hon hem mig o min kompis o innan stod vi ute vänta på hennes kompisar så fick hon låna min jacka så hon inte skulle frysa :),då fällde hennes kompis en kommentar "Ja du nu fick du ÄNNU ett plus i kanten" ;D
    känns bra kanske man hittat nån som kan komma o mysa lite till nån film nån gång

• Smulan80

daddy XL: du har ju halva inne låter det som

Själv känns det inte som om det kommer bli någon dejt
    Han skulle ju höra av sig den här veckan om vilken dag vi skulle träffas. Men jag har inte hört något än. Man tycker ju att han borde höra av sig nån dag innan han vill träffas...
    Så nu är man dumpad igen då...

• daddy XL

får hoppas att han hör av sig snart då killar kan va lite sega i bland ju

• vackrastarflow

sega, jo det var ju en sanning i sig.

sjalv ska jag borja fokusera pa det bra i mitt liv, inte det daliga, och stanga ute de som gor att jag mar samre. jag ska borja vara mer tacksam for de som forgyller mitt liv.

• daddy XL

Låter som en bra ide, här händer det grejer :) ,hon fråga efter min msn i går så satt o snacka ganska länge på msn sen också gaska seriösa grejer också så det e ju positivt att hon vågar berätta privata saker för mig redan.

Svar på tråden För oss singlar!