• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Usch, nu börjar jag bli nervös. Jag känner att jag har såna förväntningar på det här. Men tänk om jag blir sviken igen? Jag är så rädd att jag ska skrämma bort honom.
    Faaan, vad jobbigt det blev helt plöstligt. Jag vill inte ha några förväntningar!! Vill bara se det som en rolig grej, men nu börjar jag sväva iväg känner jag.

• vackrastarflow

smulan... welcome to my world

• Cuthalion

Smulan80 och vackrastarflow

Ni får mig nästan att vara glad över att jag inte har någon på G (men bara nästan )

• Smulan80

Ja, vilka problem man har. Först har man problem för att man är singel. Sen har man problem för att man hittar nån inte lätt liv vi lever alltså!

Igår trodde jag att jag hade blivit dumpad igen, men sen skrev han att han hade haft fullt upp hela dan så han hade inte hunnit med något annat.

Men nu ska jag försöka hålla mig ganska cool Ska försöka att inte skrämma bort honom direkt. samt att han ska inte känna att han har mig runt sitt finger. (även om det känns som så nu )

Nåja, kul att få gå på dejt iallafall

• vackrastarflow

jag har min forsta uttalade dejt pa valdigt lange imorgon (de andra har mest varit kompisgrejer som jag hoppats kunna utveckla sig)!! ar sa exhalterad! det ar en riktig sadan ocksa, forst middag sen film. han pratade idag om hur han saknar att ha nan att krama pa, sa det kanske blir riktigt trevligt pa bion

men oj vad nervos jag kommer att vara...! det pirrar redan i magen. han ar ju sa mysig! tur har jag nastan hela dagen ledig imorgon sa jag kan ta det lugnt och lata mig fram tills dess. pyssla om mig sjalv ska jag gora

smulan80: lycka till med allt nu!! det kommer sakert ga jattebra!

• Smulan80

vackrastarflow: Detsamma!! Vem av dem är det du ska dejta?

Men visst är den härlig den där pirriga känslan Har också den

• vackrastarflow

det ar faktiskt killen jag pratat om den senaste tiden. han jag trodde hoppet var ute med (han som jag blev sa upprord over i mandags)... och han jag allra helst vill vara med. aven om det kan bli komplicerat. sa jag ar jatteglad!

• Smulan80

Vad kul!! Hoppas det går bra nu då
    Du får hålla oss informerade

• smilla00

Jag är halvt tillbaka som singel igen! Jag känner mig inte det minsta kär i min nya grabb men jag är svårtflirtad och har alltid varit det! Jag vet inte hur länge man ska kämpa på... hmm... sen har det säkert med allt strul som blev mellan oss så här tidigt i förhållandet!
    Han är en underbar kille så jag fattar inte varför jag ska bli så negativt inställd! Kanske är jag bara inte redo för något nytt än?

Jag pratade med mitt ex i går och vi sa att vi båda var glada att det var slut mellan oss. Vi tycker ju om varandra fortfarande på ett sätt, men det är mer att vi båda insett att vi inte KAN vara tillsammans för vi vill för olika saker! Det är ju bra att man inser sånt ibland! men det känns skönt de gånger han är på det humöret att man kan prata med honom och känna att han fortfarande finns i mitt liv och är en god vän till mig! Det känns väldigt skönt! Han hade varit på dejt i veckan sa han och det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra och det känns positivt! fast den dagen han hittar någon han blir helt kär i så kommer det nog kännas jobbigt!

• Smulan80

smilla: hur ska ni göra med barnet då? har ni pratat något mer om det?
    Vad svårt det är det där med känslor. Men det ska ju kännas rätt. Men kan du se att ni skulle kanske kunna få en framtid tillsammans? Det är nog det man måste känna efter. Vad säger han?

Har precis varit och lunchat med exet. Allt kändes jättebra! Känns verkligen som om mina gamla känslor för honom är borta. Ser honom bara som en kompis nu. Det är klart att det hjälper att jag har fått lite känslor för killen på jobbet Men det känns bara bra.

Svar på tråden För oss singlar!