NU är jag riktigt förvirrad!!
Jag dejtar ju fortfarande den här killen, men vi ses inte så ofta och jag känner väl mer och mer att det inte är speciellt bra och att det nog inte kommer funka för jag inte är kär helt enkelt.
I går dök nu en annan kille upp... en kille som jag strulade lite med förra hösten/vintern! vi är som två flugor som dras till socker när vi ser varandra och det har alltid varit så! Det är passion och jag KAN inte låta bli honom och han kan inte låta bli mig heller!
Nu till problemet: den här andra killen har tjej sedan flera år... men de bor inte ihop, men i går hånglade vi (har gjort det flera gånger tidigare) o vi vet båda att om jag inte hade varit lite "off" just för att han har tjej, så hade det hänt mer saker.
Vi har varit på g flera gånger och grejen är den att han kan ju inte ha det speciellt bra med sin tjej eftersom han gör som han gör... men det är bara med mig som han gör sånt... så jag är helt förvirrad!
jag skulle så gärna vilja ha honom! jag vill känna den här passionen och den här dragelsen till den jag dejtar och det känner jag inte med min nya kille... kan det komma eller ska jag dumpa honom och vänta på att passionen ska dyka upp med någon annan?