• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Äntligen fredag!!!!

Vad ska ni göra för roligt i helgen då?

Själv ska jag ha en myskväll själv ikväll. Äta gott och kolla på film
    Sen i morgon blir det att umgås med vänner. Blir nog ganska lugnt.

Ha en jättebra helg!!

kram

• Evabeva

Hejsan!!!

Jag är ny har på denna...... och såg något för singlar, jjiiiippppiiiii!!!!!
    har nu varit singel i ca 1½ år.....
    Är ensamstående med en lite pojke som e 4år........

• Smulan80

Evabeva: Välkommen till vår härliga tråd!!

• vackrastarflow

Evabeva! Valkommen!! Det ar verkligen super har! Folk lyssnar och skriver nar man behover rad... Underbara manniskor sager jag bara!

Har kommit fram till att min pojkpaus kommer att gora mig gott. Men det betyder inte att jag inte kommer att fortsatta att flirta, for det ar kul!

• smilla00

var ute i går och då träffade jag mitt ex för första gången på 3 veckor... han bemödade sig nästan inte att säga hej för han dansade med lite olika tjejer och det tycker jag är sååå illa! jag blir så irriterad för ska vi vara vänner så borde han bli glad att se mig när vi inte setts på 3 veckor! jag var ju inte där för att förstöra för honom! han för flirta bäst han vill med tjejer, men han kunde ju sagt hej på ett trevligt sätt i allafall!

men jag tänker inte ens ta upp detta med honom. JAg sa till honom i går vad jag tyckte om det men nu är det utagerat! han är inte värd att bli arg på och han är inte värd att slösa energi på! uppenbarligen är han en annan människa än den jag en gång var tillsammans med så därför har jag inget att säga honom! men trist att det blev tjafs!

• desiderata

Hej nybliven singel här. Joinar klubben. Var så längesen jag var ute i datingsvängen (4 år) så jag vet inte längre hur man gör. Kompisarna har killar så ivkäll lördag har jag inte ens nån att gå ut med. Skulle verkligen behöva komma ut lite men undrar....tror ni det är en bra eller dålig ide att internetdata? Nån som provat det. Verkar vara så himla vanligt idag. efter lång tids söndring känner jag bara att jag behöver träffa nytt folk som inte bara vill klanka på mig och tycker jag är värdelös.

• smilla00

NU är jag riktigt förvirrad!!
    Jag dejtar ju fortfarande den här killen, men vi ses inte så ofta och jag känner väl mer och mer att det inte är speciellt bra och att det nog inte kommer funka för jag inte är kär helt enkelt.

I går dök nu en annan kille upp... en kille som jag strulade lite med förra hösten/vintern! vi är som två flugor som dras till socker när vi ser varandra och det har alltid varit så! Det är passion och jag KAN inte låta bli honom och han kan inte låta bli mig heller!

Nu till problemet: den här andra killen har tjej sedan flera år... men de bor inte ihop, men i går hånglade vi (har gjort det flera gånger tidigare) o vi vet båda att om jag inte hade varit lite "off" just för att han har tjej, så hade det hänt mer saker.

Vi har varit på g flera gånger och grejen är den att han kan ju inte ha det speciellt bra med sin tjej eftersom han gör som han gör... men det är bara med mig som han gör sånt... så jag är helt förvirrad!

jag skulle så gärna vilja ha honom! jag vill känna den här passionen och den här dragelsen till den jag dejtar och det känner jag inte med min nya kille... kan det komma eller ska jag dumpa honom och vänta på att passionen ska dyka upp med någon annan?

• Cuthalion

smilla00

Troligtvis tror hans tjej att det bara är med henne han hånglar också . . .

• smilla00

jo men jag menar inte att jag ska bli tillsammans med denna kille... men jag menar att det är så jag vill KÄNNA!

Jo jag vet också att det inte är en bra sak att hångla med någon som är upptagen, men det är ju framför allt HANS beslut... det är han som är upptagen, jag dejtar bara!

• Cuthalion

Dejta på Du, men vore det inte trevligare att uppleva den passionen med någon som Du faktiskt har möjlighet att spendera resten av Ditt liv med?

Passionen kommer säkerligen med andra killar också men å andra sidan vem är jag att ge råd om relationer, jag är singel

Svar på tråden För oss singlar!