• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • smilla00

Vi har bestämt att inte behålla det... jag vet inte om det är den här "situationen" som ställt till det med mina känslor eller om de hade försvunnit ändå... men jag tänker ge det en chans när vi kan börja om när jag för hoppningsvis mår bättre om någon vecka!

• Smulan80

det är nog kanske rätt beslut. Särskilt om du känner att du tvekar.
    Det är ju ändå en väldigt stor grej. Det ska ju kännas helt rätt.

• Cuthalion

Fredagkväll och jag saknar att vara sambo . . .

Får glädjas åt att jag kan göra precis vad jag vill utan att ta hänsyn till någon annan istället

• vackrastarflow

smilla: jag haller med smulan. om du tvekar ar det nog det basta beslutet. hoppas allt loser sig for er!

smulan: va skont! ja, att man ar lite glad over en ny brukar hjalpa lite...

cinzano: exakt!! det ar sa himla skont. men graset verkar alltid gronare pa andra sidan

• Cuthalion

vackrastarflow

Idag verkar de ha klippt och donat med gräset på andra sidan för det lyser extremt vackert

Men i veckan föds min blivande vovve så det är inte helt fel det heller

• vackrastarflow

i'm done with american boys now.

var nyss pa den "kallaste" dejt jag nagonsin varit pa. vantade tva timmar pa honom, in i bion, ut nar filmen var klar och sen hem. hemskt... jag hatar dessa spel. varfor inte bara vara rak? jaja det har iaf blivit en vanskap av det hela, och det tackar man ju inte nej till. men mystery man number 2 ar valdigt lockande nu. detta ar en kille jag kant i minst sex manader, sa vi har ett omsesidigt omtycke. jag vet inte varfor jag valde amerikanaren framfor honom. sa okomplicerat om jag dejtar svensken. vi aker harifran samtidigt, sa jag slipper ha nat som lockar har i usa. jag vill ju hem till sverige sen ju... det har varit ett orosmoment hela tiden, men denna killen har nu bevisat att jag inte ska oroa mig utan aka hem till svenskarna. fast sen kommer jag sakert tycka tvartom hehe. men sweden, here i come!

• Cuthalion

vackrastarflow

Det lät ju inte som den hetaste och mest romantiska daten direkt . . . Lycka till med svensken!!!

• Smulan80

ojojoj. Nu har jag pratat med ragget i telefon Han verkar ha varit intresserad ett bra tag, men visste ju att jag hade pojkvän.
    Men jag vet inte hur seriöst det kommer bli. men jag tänker faktiskt bara passa på att njuta av livet nu Han tyckte att jag skulle komma hem till honom i veckan. Så vi ödslar ingen tid på dejter . Men som sagt var, vet inte om det blir nåt seriöst. Just nu är jag nöjd med det här Lite närhet kan man ju få iallafall

• vackrastarflow

ja dejter ar bara jobbiga (fast man far en massa mat och bio av det har haha)... men bara for att jag och svensken ar har sa ska vi fira med en riktig dejt. fast jag hoppas ju mer pa narhet an nagot annat nu.

det konstiga ar att med amerikanaren som jag tankt pa sa lange nu... jag kande ingenting for honom igar. jag hade nog kannt mer om nat hade hant pa dejten, men nar jag akte hem i bilen var jag inte arg eller ledsen. jag var mer glad att jag kan vara helt lojal till svensken. innan var det jobbigt, jag undrade hela tiden om jag kunde dejta dem samtidigt. men det vill jag ju inte. men jag var allt for intresserad av svensken for att dumpa honom...

• vackrastarflow

jaha nu verkar inte denna historien bli sa latt heller... jag maste ha dalig karma eller nat. men det ar inte hopplost i alla fall. vill inte beratta sa mycket om det har eftersom jag inte vet vem som laser... det handlar om sverige nu, sa man vet ju aldrig vems kompis som laser vad. det har i alla fall med ex att gora. och jag far sta ut med nagra manader utan att kunna vara nara honom. jag hoppas bara det ar vart det. men det kan ju bara fora med sig gott i alla fall, eftersom jag verkligen ska lugna ner mig med allt dejtandet nu. tva manader... precis vad jag behover for att fa lugn och ro att klara av skolan.

Svar på tråden För oss singlar!