• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Såphia

Jo, men Kicko bokade våra biljetter innan. Du hade tydligen inte bestämt om du skulle åka själv eller tillsammans med Björn. Den väntan gjorde att de billigaste biljetterna tog slut. Som för Hehe.

• Jen ny

Men om ni sydare ska komma så sent på fredagen är det himla onödigt för oss att komma på fredagen.
    Kan jag lika gärna ta ett morgontåg på lördagen ju...

• Såphia

Jen ny: Tyvärr blev det så. Fanns inga billiga biljetter på X2000 eller på de tidigare avgångarna. Jag hade gärna åkt tidigare, men då kostade biljetterna flera hundra mer. Jag ska i alla fall åka rätt hem till vännerna och sova. Sen har jag hela lördagen till ert förfogande!

• Jen ny

Blir det för tidigt om jag kommer till sthlm halv tio på lördagen? Ni är ju redan där då.
    Bästa tiden som fanns med rätt tåg och pris.

• Såphia

Vincent vaknar vid sju/åtta så för mig är det nog ok. Jag är iofs en bit utanför stan, så jag kom nu på att jag nog behöver lite tid på förmiddagen. Men någon kan säkert? Kicko med flera bor väl centralt? Då kan du "crasha" deras hotell?

• Jen ny

Jag ska väl bo på samma hotell som de? Eller har ni alla redan bokat? Visste inte det i sådant fall...

Aja, vilken tid åker ni hem på söndagen då?

• Jen ny

Nej, jag struntar i att boka nu vill ju ha Lilly bredvid mig på hemvägen men det verkar ju inte gå. Mitt  i mot går, men ska hon sitta bredvid någon okänd då eller?
    Ha ha, stackas den.

Svar på tråden Trådträff Mars 09