• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK

Jenny: Har inboxat dig!!!!!! Hoppas hon kan hjälpa dig

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

ok ha ha ha då behöver du inte hjälpen då

Ja va kul!!!!!!

• Jen ny

Men jag är ju i staden kl halv tio och sover ni då får jag väl gå på stan själv ett tag eller liknande..
    Jag kan nog yra omkring ett tag själv.

Åker hem på söndagen kl 16, då fanns det plats så vi kunde sitta bredvid varandra också..

• Såphia

Bra jobbat Jen ny!! Ska bli så himla kul att träffas allihop. Och vilket tryck det kommer vara på träffen med massor av ettåringar!! Ha ha ha, ja där kommer bli svettigt!

Sen får våra Sthlmare planera vart vi ska vara. Nått bra ställe. Gärna inomhus om det fortfarande är kallt. Gärna där man kan fika/äta och stanna länge? Vad tror ni?
    Jag tänkte på en sak. Ang. boendet. Jag och maken bokade två nätter på hotell för totalt 1200:-. Med en coop-kupong där man antingen kunde välja 50:- rabatt på coop eller få två övernattningar för 1200:- för två pers någonstans i europa. Vi valde ett fint hotell i city. Har någon en sådan kupong? Då skulle man kunna boka två övernattningar och betala 600:- per person för båda övernattningarna. Dela rum alltså. Nästan så jag blir sugen!

• Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-29 15:26:24 följande:
    Bra jobbat Jen ny!! Ska bli så himla kul att träffas allihop. Och vilket tryck det kommer vara på träffen med massor av ettåringar!! Ha ha ha, ja där kommer bli svettigt! Sen får våra Sthlmare planera vart vi ska vara. Nått bra ställe. Gärna inomhus om det fortfarande är kallt. Gärna där man kan fika/äta och stanna länge? Vad tror ni? Jag tänkte på en sak. Ang. boendet. Jag och maken bokade två nätter på hotell för totalt 1200:-. Med en coop-kupong där man antingen kunde välja 50:- rabatt på coop eller få två övernattningar för 1200:- för två pers någonstans i europa. Vi valde ett fint hotell i city. Har någon en sådan kupong? Då skulle man kunna boka två övernattningar och betala 600:- per person för båda övernattningarna. Dela rum alltså. Nästan så jag blir sugen!
    Oj, nu ska jag ju inte åka på fredagen annars hade jag velat sova med dig om du hade blivit mer sugen...

Hrm, hur nu det där kan tolkas?!
  • MariaK

ha ha sugen på  sof

har tyvärr ingen sån kupong o kicko o jag är väl rummisar ändå  

• Såphia

Ha ha ha!! Jag dööööööööööööööör av skratt!! Tänk om någon kikar in och bara ser ditt inlägg Jen ny!! Ha ha ha, fortsätter skratta så jag får kramp!! Men visst gumman, hittar jag en kupong och får ihop de pengarna så självklart ska vi sova ihop!! Flört

• Jen ny

Okej, verkar som att alla ska dela rum. Hum, jag får väl sova ensam jag då.
    som i skolan när det gäller att hitta partner snabbt nog annars bli man utan på alla lekar.
    Fast det gör inte mig så mycket, jag har ju Lilly iaf.  Men blir det billigare om man delar rum då eller är jag ute och cyklar?
    Annars är det kanske onödigt att chansa, vem vet jag är kanske jätteknäpp.

S o F: Ha ha, bra.

• Brooks

Bra Jenny! Klart du ska med och fiffigt med fakturan
    Petar in er på listan också

Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah / Ev Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv

Hedebris: Ja jag vet inte hur vi ska lösa det hela. Som sagt det går att åka kommunalt men det tar typ 1h enkel väg.
    Kanske är det lättare att ta sig till smultrons lägenhet om det ryms en hel familj i deras rum med separat ingång?
  • helhed
    Jen ny skrev 2008-12-29 15:26:01 följande:
    Men jag är ju i staden kl halv tio och sover ni då får jag väl gå på stan själv ett tag eller liknande.. Jag kan nog yra omkring ett tag själv. Åker hem på söndagen kl 16, då fanns det plats så vi kunde sitta bredvid varandra också..
    Å men då kan ju jag stanna till 16.45 med. Nu hänger det bara på priset! Jag får kolla igen och fundera på hur mycket jag har råd att lägga!
Svar på tråden Trådträff Mars 09