• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK
    Jen ny skrev 2008-12-29 14:35:07 följande:
    Jag ska väl bo på samma hotell som de? Eller har ni alla redan bokat? Visste inte det i sådant fall...Aja, vilken tid åker ni hem på söndagen då?
    Nedå vi har inte bokat hotell ännu!!!!! Bara biljetterna!!!!!! Vi återkommer med hotellet. Men det förslaget som kicko hade för ett tag sen var ju bra. Centralt o inte allt för dyrt. Kicko har gäster ida men hon kommer nog in imon när hon får tid.Kanske hon har kvar länken. lika bra o boka nu det med ju.

Tråkigt att du ska sova hos vänner Sof......Iallafall för oss inte för dig
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-29 14:50:37 följande:
    Nedå vi har inte bokat hotell ännu!!!!! Bara biljetterna!!!!!! Vi återkommer med hotellet. Men det förslaget som kicko hade för ett tag sen var ju bra. Centralt o inte allt för dyrt. Kicko har gäster ida men hon kommer nog in imon när hon får tid.Kanske hon har kvar länken. lika bra o boka nu det med ju.Tråkigt att du ska sova hos vänner Sof......Iallafall för oss inte för dig
    Okej, måste man betala det nu med i sådant fall? Tänker på våran ekonomiska kris just nu.
    Har för mig att man kan betala hotell när man kommer dit.

Nej, allt känns så krångligt nu att jag blev lite otaggad att åka...
    Eller, det är ju jag som krånglar till allt men jag förstår verkligen inte tågbeställningen, jag vill ha Lilly bredvid mig!
    Snart är de ju slut så då är det försent ändå. nej, nu ska jag logga ut och göra något annat. Ingen bra dag idag.
  • MariaK

Ne hotell bet man väl när man chekar ut!!!! ?????

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig jenny men jag tror bara att kicko har bokat en stol per person till oss så har vi barnen i vagn/knät???  Men jag vet inte....... Men det känns ju inte omöjligt för dig att ha det så för du åker ju inte så långt.

Ge inte upp bara!!!!!!!!!

• Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-29 14:57:58 följande:
    Ne hotell bet man väl när man chekar ut!!!! ????? Jag kan tyvärr inte hjälpa dig jenny men jag tror bara att kicko har bokat en stol per person till oss så har vi barnen i vagn/knät???  Men jag vet inte....... Men det känns ju inte omöjligt för dig att ha det så för du åker ju inte så långt.Ge inte upp bara!!!!!!!!!
    Nej, barnet åker ju gratis så inte boka plats till det är ju onödigt?
    Aja, får se. kanske kan jag försöka ikväll men vilken tid åker ni hem på söndagen? Vet du det?
  • MariaK

Ja vi åker vid tre halv fyra tror jag det var nått sånt......... Så vi är i stan nästan hela dagen med ju

• MariaK
    sthlmfilur skrev 2008-12-29 15:02:04 följande:
    var är det ni ska ses??
    I stockholm Mer har vi inte bestämmt!!!!!!!
  • Såphia

Man betalar 5:- för barnen och då får man en platsbiljett även till de. Så var det när vi bokade våra biljetter i januari. Ang. hotell så betalar man när man kommer dit. Oftast när man checkar ut.

Jen ny: Klart du ska med!!

• Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-29 15:12:25 följande:
    Man betalar 5:- för barnen och då får man en platsbiljett även till de. Så var det när vi bokade våra biljetter i januari. Ang. hotell så betalar man när man kommer dit. Oftast när man checkar ut. Jen ny: Klart du ska med!!
    Ja, jag vet men jag förstår ju ingenting så frågan är om jag lyckas?!
  • Jen ny

Nu har jag bokat!

Tog faktura så jag har några dagar på mig att panta burkar eller vad som helst.

Svar på tråden Trådträff Mars 09