Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
mitt kostade 920. borde ju vara hälften av det
Men det är ju mycket mer än vi pratade om? Skulle kosta typ 100:- per biljett och väg, alltså ca 200:- per person, sen tillkom platsbiljett på ca 40 kr per väg. Totalt strax under 300? Eller? Börjar det närma sig femhundra får jag nog hoppa. Jag ska som sagt upp i januari också.
nu har kicko betalt och lagt ut för biljetterna så hon blir nog inte så glad om folk "hoppar" jag tyckte också det blev jättedyrt... Men de hade inga biljetter för 100kr
Jo, men jag pratade med henne imorse och då sa hon just de priserna till mig. Hon satt upploggad då, så jag hoppas det är de priserna som gäller. Inte så att jag hittar på bara. Jag ringer henne istället. Självklart ska hon inte ligga ute med pengarna, finns inte på världskartan. Det är som sagt självklart. Jag blev förvånad bara för de summorna pratade vi inte om alls.
Nu har jag pratat med Kicko. Hon har bokat biljetter till alla sydare, utom Högbergarna. Hon har inte sagt att hon kan följa med så hon får boka biljett själv. Mina biljetter konstade 280:- som jag trodde.
Hmm, kanske ska kolla på att åka på fredag ändå då, om ni andra också kommer på kvällen. Jag kan ju åka efter jobbet. Men jag vill nog ändå ta x2000 hem utan byten på söndags kväll. När på söndagen åker ni andra hem? Eller åker ni på lördag kväll?
Sorry! Nu är mina billigaste biljetter uppe i 378 och 492 kronor. Jag skulle bokat med en gång! Nu tror jag att det blir för dyrt för mig
Jag får hoppas på någon billig sista minuten i sådana fall.
Nu måste jag kolla till barnen. De är ensamma på övervångingen
Man måste vara snabb som s-tan, de billiga biljetterna går åt direkt! Skånebiljetterna är slut nu, de billigaste är slut i alla fall.
konstigt... då borde ju mina biljetter ligga på 560kr. vad är det som är så konstigt