• Jen ny

Trådträff Mars 09

men jag blir så jäklans full av vin.

• Jen ny
    Camellis skrev 2009-01-01 21:17:51 följande:
    Och???
    haha, synd att man har Lilly med sig i sådant fall.

nästa gång styr vi upp något bara vi mammor och festa hela natten lång. så lämnar i våra underbara barn hemma i sin trygga vrå.
  • Jen ny

oj, vad ni har skrivit...

Jag har suttit med en vän hela kvällen här hemma och bara pratat och skrattat.
    Så jag är rätt glad nu ändå.
    Vi var båda övertrötta så ni kan ju ana hur det lät.

Ska upp hyffsat i morgon så jag måste nog sova nu, N jobbar ju som vanligt så han kommer hem med mina barn.
    Usch vad jag saknar de.
    Var in och luktade lite på deras kuddar nyss och fällde en tår.

Ja, det ska bli hur kul som helst. LÄngtar massor.

Jag har nog inte heller någon konstig dialekt tror jag, fast det kanske jag har?
    Skånska förstår jag mig inte på alla gånger så vi kasnke itne alls kan prata betyg, hedebris?

Natti natti allesammans!

• Jen ny

Vad ska vi göra på söndagen då?
    Shoppa mera?

I dag kom våra tågbiljetter!

• Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-03 11:59:13 följande:
    Problem girls!!Nu ringde vandrarhemmet mig. De har överbokat spjälsängarna! De har totalt fem spjälisar, så fast att vi är många som bokat spjälisar så kommer de inte räcka till alla. Jag och Prommis blev utan. Tror att Agaton inet behövde spjälsäng, men Vincent behöver helst en. Är det någon av er andra som bokat spjälis som känner att de egentligen inte behöver en? Vi skulle prata ihop oss om vilka som skulle ha de fem sängarna och i vilka rum de skulle stå så att säga. Hon sa att det i princip bara får plats med en spjälis per rum. I tvåmanna och tremannarummen. Fyrabäddsrummen vet jag inte.Vad säger ni?
    Åh, jag skulle verkligen behöva en säng till Lilly då hon inte kan sova med mig.

Jag bokade ju först så borde vara en av de som fått, men om det verkligen är superkris för någon så blåhåller jag ju inte min spjälsäng såklart!
    Så att ni vet.
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-03 12:30:38 följande:
    Jen ny: De som verkligen behöver spjälis ska såklart ha en! Precis som du säger så bokade du väl först av alla. Krisar det så får Vincent böka med mig i sängen.
    Ja, men Lilly kommer inte kunna sova med mig alls i sängen så i sådant fall får jag ta till buggan eller liknande.
    Allt löser sig ju.
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-01-03 13:13:53 följande:
    noah har jag inte samsovit med alls sen han var 1 månad. jag tror inte det skulle funkat alls faktiskt. Men i västa fall får man släpa med en resesäng från skåne. Dock inget jag helst gör. kanske en möjlighet för de som har lite närmre?
    Fast jag bor ju närmare stockholm men får ju ändå släpa den till tåget och från tåget.
    den är ju inte lätt resesängen...
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-01-03 13:24:10 följande:
    tänkte de som slapp tåget. Förstår att det är lika jobbigt för dig ;D
    Aha, pucko jag som inte förstår någonting.
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-01-03 13:28:38 följande:
    jag är ibland otydlig... haha... får skäll från mannen pga det hela tiden..tänker inte på att ni inte hör det som är i min hjärna..mellan raderna... :P
    Ha ha.
  • Jen ny

Ja, jag funderade ockspå det där med babyvakterna. Alla kommer kanske höra allas bebisar?

Svar på tråden Trådträff Mars 09