• Jen ny

Trådträff Mars 09

1500 m frrån centralstationen ligger det. Fundersam

• Jen ny

Härligt att en till gillar det.

Jag tror nog att jag bor själv med Lilly i sådant fall, bäst för både henne och mig. Hon vaknar ju flera gånger natt nu, vet inte hur det kommer vara då men dumt att riskera att hon stör fler än nödvändigt och vi kommer kanske kunna umgås lite ändå på kvällen om de små sover på rummen?
    Jag kommer ha babyvakt med mig så jag kan höra henne i sådant fall.

• Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-31 10:58:48 följande:
    Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........
    Det går ju tunnelbana och som Vildkorn säger är det ungefär lika långt så då röstar jag på fridhemsplan.
    Verkar kanon där tycker jag.
  • Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-31 13:10:21 följande:
    Jag gjorde en fejk bokning på mig o moa o milo o kicko o jonathan med lakan o handduk o spjälsäng o frukost buffen o fick då fram att det skulle kosta 1920kr för två nätter så alltså 960 kr var Inte dåligt va!!!!! BOKA BOKA BOKA!!!!!!!
    Hur gjorde du då? Skrev du med barnen som 1 person?
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 14:03:36 följande:
    Jag är med på Fridhemsplan! Om någon bokar eller kollar upp så glöm inte mig - jag vill vara med! *tittar in en snabbis*
    Ska alla boka tillsammans eller är det kanske lättare om man bokar själv?
    Syn dom någon inte får plats ifs...
  • Jen ny

Jag har skickat en förfrågan dit nu.

• Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-31 16:53:19 följande:
    Jag skrev med Moa bara för det stod 3-12 år. 
    Var stor det att det var mellan 3-12 år?

Jag har iaf bokat ett enkelrum med spjälsäng nu!
    610 kr allt som allt. Perfekt!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 20:39:17 följande:
    Då bokar jag också! Eller har du bokat via telefon
    Nej, jag bokade först dubbelrum för annars kunde man inte välja spjälsäng. Men de ändrade till enkelrum med spjälsäng.
    Men boka enkelrum du och skriv i "Övrigt" att du vill ha en spjälsäng i ditt rum. det fixar de tydligen.
    jag mailade in min bokning via hemsidan.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 20:46:21 följande:
    Jag klarar mig utan spjälsäng, är säkert många andra som behöver så jag hoppar över det.
    Ja, gör så. Kan ni samsova i en sådan vanlig säng är det ju jättebra.
    Det hade inte gått med Lilly hon hade rullat ur den så fort jag inte är där och vi hade stört varandra helt klart.
    Vi samsover aldrig mer...

Vad roligt det ska bli, träffa er alla. Vilken skillnad på åldrar det är, hoppas ni inte tycker jag är alldeles för omogen.
Svar på tråden Trådträff Mars 09