Trådträff Mars 09
Nej, men jag är rätt pratglad och kanske rätt högljud av mig tillslut så ni hinner nog tröttna på mig. Inte brukar jag vara nervös när jag väl är på plats heller.
Åh, jag får värsta resfebern när jag läser här inne. Tänk att ni åker idag.
Och Camilla, vi ses på tåget.
Shit, nu blir jag nervös. HUR ska jag klara av att åka tåg?
Lilly hänger på Ellen och käkar mellan 11-11:30.
Jag brukar också vara rätt hungrig då.. Sorry för mina inlägg, läser ikapp lite.
Jag har packat en massa traderapaket och blev precis klar. Upptäckte ett hål?! på en byxa som jag verkligen inte sett tidigare.
Får så dåligt samvete för sådant...
IIIH, det pirrar en massa i min mage.
Kul kul ska det bli.
Frågar en sista gång, visst behövde man sängkläder till spjälsängen?
Ska packa snart. hi hi.
Lilly har dessutom sovit som en stock sedan hon somnat, utan att vakna. JA! Hon har dessutom klarat eftermiddagen utan smärtstillande, men nu till natten fick hon ändå, när hon ska ligga ner och allt...
Ses i morgon. Sjukt det känns att säga det. Jag förstår inte riktigt än, är nog lite småseg.
Haha, en bred/stor karstrull med för lite potatis=för lite vatten.
Allt hann koka bort. *Fniss*
Tack allihopa för en otroligt trevlig helg!
Ja, lördag-söndag för mig då.
Gick bra att åka tåg hem, förutom en riktigt grinig tant som sa "Guuud vad det är synd om dig då" till mig så gick det som sagt bra.
Tanten var tvungen att flytta sina väskor hon hade lagt längst med hela trappen ner från tåget. Jag var tvungen att gå tillbaka och ställa min barnvagn i en annan vagn. Vi hjälpte henne självklart men hon var enligt henne själv handikappad, och det var ju nog så jobbigt att bara åka tåg.
Vad skulle jag göra? 
Haha, vilken tur att jackan är tvättad nu Vildkorn. Vet inte vad det är med henne. Hon kan knappt sova, hon vill bara att jag ska sitta och gulla med henne medans hon sover? 
N har över 40 graders feber (
) och Noah börjar få feber så jag fick tvinga i honom medicin så han kunde sova nyss, stackarn. KÄnns som det varit kaos sedan jag kom hem till ett hem som liknade en jordbävning och två mycket gnälliga barn.
Jippie! Måste nog gå och sova snart, är helt slut.
Som moset på var jag nyss tvungen att cykla genom stan och köpa tamponger, alla var slut och jag blöder som tusan. Haha, min tur allt sammans.
Hoppas ni hade lika trevligt som mig iaf! OCh att resan hem gick braaaaa.
Haha, som grädden på moset.
Jaaaaa, ska hålla utkik!
Men inte just nu. ZZZZZZZZZZ