Trådträff Mars 09
Jag håller med om att det blir krångligt att byta, men det hade varit roligt att retas lite tillbaka.
Fråga om de verkligen vill att vi kommer eftersom de är så otrevliga. Nu ska jag natta ungar. bye bye...
Jag håller med om att det blir krångligt att byta, men det hade varit roligt att retas lite tillbaka.
Fråga om de verkligen vill att vi kommer eftersom de är så otrevliga. Nu ska jag natta ungar. bye bye...
Jag måste verkligen plugga riktiga namn och vilka som är vilka nu känner jag. Vissa vet man ju men de som är mindre aktiva kan jag lätt blanda ihop och hur kul blir det då?
ja, riktiga namn också som sagt annars blir det ju "Hej, Vildkorn" typ.
Då blir nog inte hotelpersonalen så trevliga ändå kanske?
Jag känner verkligen igen mig i era beteenden.
Jag är också så, antingen skitblyg eller jättepratglad. Beror på situation tror jag.
När jag är framåt försöker jag vara skitrolig och skämtar och säger otroligt korkade saker.
Typiskt mig...
Fast jag kan faktiskt vara mig själv också, alltså alla sidor jag har är ju mig själv men ibland kan jag bli neutral och lugn.
Det är liksom jag "hemma" och sedan finns det en mer sprallig och en mer tyst Jenny.
högbergarna skrev 2009-02-07 09:55:10 följande:
Gud så krångligt.
Jag shoppar ju gärna men ungås även med er som inte vill shoppa. SÅ om mitt shoppande går ut över att jag inte får träffa er så tänker jag såklart om!
Dock måste jag shoppa lite.
Hur blev det med Vildkorns dagis?
första skrev 2009-02-17 13:02:12 följande:
Vildkorn skrev 2009-02-17 15:36:18 följande: