• Jen ny

Trådträff Mars 09

Angående förfrågan så bokar de om platsen finns.

• Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 21:00:29 följande:
    Ja, vi ligger som två laxar i en laxask, jag och Ellen, trots att vi sover i ensamma i en 180 säng! Ingen fara, jag är skitbarnslig - så du kommer säkert tycka att JAG är omogen fast jag är typ 10 år äldre. Men gud, vad gammal jag kände mig nu! Är jag verkligen så mycket äldre??? Hur gammal är du?
    Jag är 22! Känner mig faktiskt en aning äldre, blir helt chockad varje gång jag säger hur gammal jag är. Ha ha.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 21:02:51 följande:
    Men gud, vad skrev jag för email-adress nu då? Jag får ju ingen bekräftelse! Fick du din fort, Jenny? Jag har camellis75 osv som mailadress, men ibland får jag hjärnsläpp och skriver camilla75. Undrar om jag gjorde det nu, med lite rödvin i systemet och så??
    Nej, man får ingen bekräftelse förrän de kollat och svarar personligen.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 21:06:31 följande:
    Aha! Det stod att jag skulle hålla utkik efter en bekräftelse snarast. Fast med lite andra ord då. Men då kan jag ju slappna av, för det är väl kanske ingen som sitter och kollar det nu på nyårsaftonskvällen...
    De har väl personal dygnet runt men kanske inte på nyår då.
    Du får kanske en i morgon eller övermorgon om de har lite ledigt annars var de ganska snabba för mig idag ju.
    Camellis skrev 2008-12-31 21:05:31 följande:
    Oj då är jag ju fasen MER än tio år äldre! Det känns då verkligen inte så! Ja ja, ålder är bara ett nummer ändå så.
    Fast 10 år går fort. Det är ju bara en siffra som sagt, vi har ju alla ett eller flera barn så man har mycket gemensamt ändå! Och så gillar vi båda danska barnkläder. Ha ha.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 21:22:10 följande:
    Ha ha! Ja, det känns som att vi har en del gemensamt. Tänkte faktiskt på det idag, att vi kunde ju gå och shoppa lite barnkläder tillsammans! Och precis, det är händelserna i livet som ger erfarenheten och mognaden, inte själva åldern.
    Jaaa, vad roligt!
    *Måste göra en budget och spara spara*.
    Camellis skrev 2008-12-31 21:24:41 följande:
    Nu bor jag oxå officiellt på fridhemsplan!
    Jaa! Kanon att de svarar så fort!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 21:30:19 följande:
    Är det du och jag som har roligt ikväll på nyårsaftonen, Jenny?
    Ja, det verkar så! Fast jag ska alldeles snart kika på lite film med N.
    Sitter här som på nålar, vill inte att de dumma raketerna ska väcka mina barn.
    Noah är sjuk med feber också...
  • Jen ny
    MariaK skrev 2009-01-01 14:41:14 följande:
    Nu har jag bokat in mig o Helena!!!!!!!! Men fick bli ett fyrmannarum för det blev för trångt med tremanna o två spjälsängar. Knappt hon trodde att vi fick plats med två spjälsängar i fyrmannarummet men då har vi ju en extra säng som en kan ligga i........... Så det får vi ta ställning till då!!!!!Blev inte så mycket dyrare 1160 för oss var....... o då är det frukost o sängkläder o sånt!!!!Så nu är vi med också!!!!!!!!
    Åååh, vad roligt!
    De verkar ha många spjälsängar också.
    Hoppas de inte lovar ut för många. Ha ha.

ska bli så mysigt att vi ska bo på samma ställe och att vi kom överrens om något. Men jag tycker det där stället verkar kanon, nästan så jag är lite småkär. Ha ha, nej då men det känns bra iaf.
    Är inne på sidan lite då och då och längtar!
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-01-01 16:18:03 följande:
    kan jag få adressen till vandrarhemmet med.. det som ni bokat på
    Hittade detta på hemsidan:
    St Eriksgatan 20 på Kungsholmen i Stockholm.

Ville du ha postnummer och så med?
    Kicko skrev 2009-01-01 16:27:47 följande:
    Varför skulle vi tycket det??? Kul med blandade åldrar tycker jag. Brukar aldrig tycka det är märkbart när jag träffar Hedebris.  Man märker sällan åldersskillnaden så länge man låter bli att diskutera kläder när man var tonåring eller betygsystem. Jag har försökt få tag på Stiäärna. men har inte lyckats. Vet att hon vill med. Skickade ett SMS innan idag. får se om hon svarar. Påpekade att det var dax att boka. Hon vill nog gärna dela rum med någon.
    Nej, precis. Man är rätt lika när man är på samma nivå annars i livet också.
    det ska som sagt bli jätteroligt att träffa er!
  • Jen ny

Ha ha, kanske var hemsideadressen du ville ha hedebris. Sorry. Är lite seg i skallen idag! Generad

• Jen ny
    MariaK skrev 2009-01-01 16:30:16 följande:
    Ja stället verkar bra!!! Hoppas bara det är trevligare än hon som svarade i tel när jag ringde Var mest suck o stön o pust från hennes sida.........
    Oj, vissa kan dock låta riktigt otrevlig i telefonen utan att de är det har jag märkt så vi får hoppas på det.
    Eller så är det så stockholmare är?!
Svar på tråden Trådträff Mars 09