• Jen ny

Trådträff Mars 09

Camellis skrev 2008-12-29 23:47:07 följande:
    Men seriöst, är de inte dyrare än så? Trodde det skulle kosta den summan ggr tre eller nåt. Fast det är väl jag som inte har sån koll på såna saker. Barnvakt låter ju inte helt fel! Då går vi ut och svirar till det lite då!
    frukosten ingick inte i det priset. undrar vad den kostar? 1000 kr den med?
  • Jen ny

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska fundera på de där lyxiga i natt. N tyckte att jag var värd ett fint hotel när resan blev så billig så kasnke man slår till?
    Man får spara undan lite slantar de kommande månaderna....
    Skulle vara roligt att lyxa till det lite i vardagen!

Natti natti ses i morgon.

• Jen ny

Ja, nog hade det varit mysigt om alla sov hos Linjo.

Kommer ju aldrig bestämma mig, men jag tror och hoppas att jag har råd med hotell så jag inte tar platsen för någon annan som kanske inte har råd!
    ser det ut som denna månad så tar jag mig inte långt. ha ha.
    Man får försöka spara helt enkelt.
    Jag som ska bo på lyxhotell och allt med camellis.

• Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-30 14:04:23 följande:
    Och dela säng med mig!!
    På lyxhotellet eller hos Linjo?
  • Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-30 14:07:41 följande:
    Alla craschar över hos Linjo!! Så himla kul det hade varit. Lite ost och vin och fnitter kvällen lång! Oj så lockande det är!
    Jo, men alla barn iett rum kan ju bara bli katastrof. Lilly kommer garanterat väcka de alla..
  • Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-30 14:22:49 följande:
    Både och?
    Du gjorde ju saken lättare!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 21:48:34 följande:
    Nu känner jag mig lite besvärlig och tråkig, men de hotellen jag har tittat på kostar ju typ lika men ligger väldigt mycket närmare centralstationen. Vilket iofs är bra när man ska till hotellet och åka därifrån, men iofs är ju frågan var vi ska vara när vi träffas allihopa??
    Ja, fast de som ska bo 2 nätter är det ju 1000 kr för de. Vi ska bara bo en natt och kan lägga 1000 kr då. Priset du ser hos kicko's alternativ är 500 kr natten.
    Eller har jag fattat det fel?
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 22:05:07 följande:
    Ja jag fattar priserna som "en natts"-priser. Eller missuppfattar jag nu? *förvirring*
    Ingen aning, det stod ju fredag-söndag 1000 kr men de kanske menade per natt fredag-söndag då?
    Men då har jag missuppfattat iaf...
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 22:14:23 följande:
    Ja, och då måste ju priserna på hemsidan vara för en natt alltså. Dvs typ samma priser som på Nordic Sea t.ex. Nu har jag iofs inte kollat möjligheter till familjerum där.
    och enligt mig verkar de hotell vi kollade på mycket roligare.
    Fast har de inte familjerum och folk vill dela så är det ju en annan sak, men det finns ju mycket billigare boende i stockholm förutom 1000 kr natten? Eller?
    De hotell vi kikade på igår var ju ändå 4 stjärnigt.
  • Jen ny
    Kicko skrev 2008-12-30 22:23:28 följande:
    För min del går det bra med vandrarhem med. Har förstått att ni andra vill bo på hotell så jag följer er. vi får väll kolla andra ställen med
    Jag kan inte kolla nu men ska snart kika. Håller på att installera office och min dator är såååå seg. Går inte att göra något alls. tar massa tid att bara kolla svaren här.
Svar på tråden Trådträff Mars 09