• Jen ny

Trådträff Mars 09

Utan extra madrass alltså.

• Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-06 09:45:55 följande:
    Nu har jag skickat mail till Fridhem. En spjälsäng står i mitt och Prommis rum, två i Lycklig och Kickos rum, en i Hedebris rum och en i Jen nys rum. När övriga kommer dag två, får vi omplacera någon säng.
    men jag kommer ju dag två, eller är det ingen mer dag ett som vill ha kanske.

Yrar lite i morgonmössan...
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-13 19:48:34 följande:
    Ha ha, men Lycklig du får säga till Mange att vi är några stycken qvinns med småttingar. Du är ju knappast ensam! Händer nått får "de" med oss att göra. Efter frukosten på lördagen, kan vi väl gå en repa på stan? Jag vill gärna det i alla fall. Sen kan vi fika någonstans och sen handla inför kvällen. Sen kanske vi kan ta oss till vandrarhemmet, laga mat och mysa och natta ungar så vi kan toasupa?!!
    Fast kan ni vänta på våran ankomst då iaf?
  • Jen ny

På fridhemsplans hemsida står det att de tyvärr inte kan ta emot grupper i det gemensamma köket.
    Men vi kan väl inte räknas som en grupp? Eller?

Ifs är det inte viktigt för mig men skulle vara skönt att veta att man kunde laga lite mat om det behövdes till de små eller oss själva?

• Jen ny
    Brooks skrev 2009-01-14 12:58:09 följande:
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
    Jo, men jag tänkte eftersom vi är fler än 10 (som räknas som grupp) och att man inte kunde ta in en grupp i köket p.g.a. platsbrist...
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-14 17:03:29 följande:
    Köket har vi absolut tillgång till. Det ingår ju i rumspriset. Precis som linjo säger så hade det varit skillnad om vi bokat sovsal till oss alla.Platsbrisen är ju pga alla som bokar vanligt rum har rätt till köket och dessutom betalar högre pris/sovplats/rum.
    Jo, jag kom fram till det efter att jag skickade inlägget!
    Brooks skrev 2009-01-14 17:27:26 följande:
    Ha! Sådär resonerar jag också  Det stod faktiskt under gruppinformationen och inte stod det något i bokningsbekräftelsen heller. Så det man inte "vet" kan man ju tvärr inte heller följa
    Hoppas de inte läser tråden bara. HA ha.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-23 19:45:58 följande:
    Tänkte samma sak som dig. De ska vara tacksamma!Nästan så jag har lust att ringa chefen och ifrågasätta personalens bemötande. Men vi får se till att kompensera det genom vårat supande istället.
    Eller ringa och fråga om de vill att vi ska avboka allt eftersom de suckar när man ringer? Hehehe.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-23 20:08:32 följande:
    Stackars andra som vill boka samma helg och bara får en stor suck i örat och inte förstår någonting. Antar att de tror att alla som vill ha rum den helgen tillhör vårat sällskap
    Ja, precis. Fy bubblan. Har jobbat i butik och skulle aldrig i min värld suckat åt någon som ringde...

Visste ni det om mig? Eller jo, det vet ni nog om ni läser min blogg. Typiskt, jag som tänkte att ni skulle få gissa vilken butik. Hehe.
  • Jen ny

Fast nu kom jag på att vi var i träfftråden och jag blev genast ot. hahaha

• Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-01-23 20:25:34 följande:
    Det skadar ju inte att titta. Behöver ju inte betyda att vi byter. Det där stället är ju väldigt fint. Men som sagt... du får gärna kolla om du vill för min del.
    Jag håller med dig, det stället är välldigt fint och vi kommer nog inte i närheten i pris och klass någon annanstans.
    Jag länkade ju till lite fler vandrarhem när jag länkade till fridhemsplan, någon kanske orkar kika tillbaka.
Svar på tråden Trådträff Mars 09