• Jen ny

Trådträff Mars 09

shit, jag hänger inte med alls.

• Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 22:39:55 följande:
    Jag vet inte om man får göra så, men det blir billigare om man bokar som en person utan barn iom att man får betala frukost för ettåringen som knappast kommer att äta av frukosten. Blir också billigare att bo i enkelrum på de alternativ jag tittar på. (just nu söker jag på Destination Stockholm).
    När vi bodde på amaranten och Noah inte behävde säng så behövde vi inte betala för honom. Jag frågade. han åt lite av frukosten ändå, men hur mycket är det då?
  • Jen ny

Fast när jag tänker efter betalar man nog för rummet där...

• Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 22:46:05 följande:
    Äh jag lägger in inläggen innan jag ens har kollat färdigt. Självklart blir det inte billigare att bo i enkelrum om man ska bo två nätter. Så om man ska bo två nätter blir nog Örlogshotellet bäst, av de vi kollat hittills. Men för oss som ska bo en natt blir det inte så mycket dyrare att bo mera centralt. Sedan gör man naturligtvis som man vill. Att ett och samma hotell ska ha plats med oss alla är väl kanske inte så troligt heller, så jag vet inte hur noga vi ska vara med att alla komma överens om ett och samma hotell? Så länge vi fortfarande är fler än en person med barn som bor på ett hotell, så kan vi ju fortfarande umgås på hotellet efter själva träffen. Eller tänker jag trist nu?
    Nej, jag bor gärna på samma hotell som dig eftersom vi åker på samma tåg bara.
  • Jen ny
    Kicko skrev 2008-12-30 22:47:11 följande:
    Natti natti och Gott nytt år. ska försöka hinna in här i morgon
    God natt och gott nytt år på dig!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 23:00:50 följande:
    Jamen just det - vi blir kanske inte så många som faktiskt ska bo på hotell. Nu sitter jag och kollar på Amaranten. Gångavstånd till centralen står det, låter som nåt för mig. Och Jen ny hade ju bott där och gillat det. För en person utan barn (för så gick det ju att göra där) kostar en natt 1120 kr. För två personer med ett barn (då räknar vi bort våra ettåringar och räknar bara med Lyckligs Moa) kostar det 1650 per skalle för två nätter.
    Ja, jag gillade det. Dock kanske vi kan kika runt lite också för det kan vara roligt att se något annat.
    Men det är helt klart ett alternativ i ett lugnt och mysigt område. Gillar kungsholmen!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 23:13:47 följande:
    Ha ha! Jag är ju dum i huvudet" Kvick som en vessla liksom. NUUU trillade poletten ner! Ja, det var billigt. Men jag kan lika gärna bo i ett enkelrum för 990. Nu lät mitt svar bättre va?
    jaaa, det fanns många sådana priser på den sidan jag länkade till. Finns ju hur mycket som helst! Kolla vettja.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 23:29:04 följande:
    nu har jag kollat närmare o det där är pris per skalle. :-/ man får göra fejkbokning så ser man det totala beloppet.
    Men vad konstigt det står ju pris per rum på sidan ju. De luras!
  • Jen ny

Jaha, nu blev det bara jag kvar! ska kika lite mer på hotell sedan ska jag också knoppa in.

Svar på tråden Trådträff Mars 09