• Jen ny

Trådträff Mars 09

Vildkorn skrev 2009-02-17 17:03:21 följande:

Håller med dig... Bara jag får kaffe och en bulle så är jag lycklig och står ut med det mesta.
    Jaha, då var man redan utanför. Ska kanske ta lite cola jag!
  • Jen ny
    MariaK skrev 2009-02-17 20:24:26 följande:
    Cola för mig med
    Ja, där ser man. Vilken tur. Ha ha..
  • Jen ny

aesi skrev 2009-02-17 20:47:59 följande:

Jen ny och Lycklig när ska ni bli vuxna och dricka kaffe
    Men jag är bara 22. *skyller på*
  • Jen ny

Då är ju varm choklad godare om man tänker på värmen.

• Jen ny

Okej, ni som vill träffas efter lunch får väl göra det.

Jag och Camellis får väl strosa runt i Stockholm själva då? Antar att vi inte får vara på vandrarhemmet innan vi checkar in?
    Kanske att sydarna hänger på oss då eller är ni morgontrötta?

• Jen ny

högbergarna skrev 2009-02-19 08:18:53 följande:

Blä så besviken jag är!!!!!! Jäkla skitdag detta blev!! Först kommer inte sotaren som bestämt så vi har nu gått andra dygnet på elpatron i onödan! DYYYRT!! Sedan detta!! Kände på mig att det va ngt knas då jag först fick samma bokningsnr två gånger. Blev ju tvungen att hämta ut biljetterna först innan jag kunde se dom för självklart hade jag glömt skriva i min mailadress... DET gör jag aldrig mer om!!
    Usch vad trist. orättvist!
  • Jen ny

Fast det finns ju guacemole på påse också, då behöver man bara avocado, kanske är smidigast? Eller?

• Jen ny

Hedebris skrev 2009-02-20 21:31:42 följande:

det är ju som att köpa pulver beanaise :P
    Jo, men tänk på att det är många som ska äta och att det kanske ska vara så smidigt som möjligt?
    man kanske inte kan få det precis som hemma.

För mig duger på påse exakt lika bra om någon nu jättegärna vill ha det..
  • Jen ny

Hedebris skrev 2009-02-20 21:42:33 följande:

men tänk att vi är hela 20 personer som kan hjälpa till :) jag som har jobbat i restaurangbranschen i typ 7år kan bidra en hel de då jag tycker det är roligt som tusan att laga mat :D
    Jo, om ni tycker att ni har tid att göra allt det där så ska jag inte säga något. Men tänk på att det äe välldigt många hungriga och otåliga barn med också.
    Hi hi, fnissar lite när jag tänker på alla 20 står och lagar maten..
  • Jen ny
    Kicko skrev 2009-02-20 21:53:18 följande:
    Jag räknar inte med att J ska äta Taco jag tar med mat till honom. Hade ni tänkt att barnen skulle äta taco? (då tänker jagi nte på de större barnen såklart som julia och moa)
    nej, inte vet jag om Lilly kommer äta tacos men äta ska hon mitt i all matlagning om vi ska äta vid sex.
Svar på tråden Trådträff Mars 09