• Jen ny

Trådträff Mars 09

Fast måste man vara ute så länge? Man kanske kan ta en liten promenad också sedan är det ju lunch och sovdags för de flesta antar jag.

Sedan kanske vi måste börja planera för middagen och handla m.m. Finns ju utrymmen på vandrarhemmet vi kan använda med...

• Jen ny
    Evve81 skrev 2009-03-16 19:04:58 följande:
    Men de som kanske inte ska vara emd på middagen utan bara komma på em (är det någon). Det känns ju ändå som att det kan vara bra att vara någonstans mitt över dagen eller?
    Jo, men jag menar att det kanske inte finns tid?
    Om det ska handlas fixas mat m.m. Det tar sin lilla tid och vilken tid skulle man i sådant fall gå och handla mat och när börja laga?
    Alla kommer ju inte kunna åka till ett lekland om de ska handla maten t.ex. Blir kanske ganska stressigt.

Jag känner att ta sig ut ur stan för ett lekland känns ganska krångligt... Fast ska alla andra göra det så är jag ju självklart med.

Vem kommer på eftermiddagen?
  • Jen ny

Hur tror ni vadnrarhemmet säger om man inte bor där och ska äta Tacos med oss? Är det okej tro?

• Jen ny

Nej, det tänkte jag inte på. Inte sitter väl de oh räknar folk.

• Jen ny
    sthlmfilur skrev 2009-03-16 22:04:54 följande:
    Jen ny skrev 2009-03-16 21:59:02 följande: är vi många från sthlm eller??vilken tid hade ni räknat med att äta tacos??
    Jadu, några är det ju som bor i sthlm. Tror de flesta kommer sova där ändå? Inte säker...

ja, vilken tid blir det Tacos? sa vi vid 18 snåret?
  • Jen ny
    Kicko skrev 2009-03-16 22:15:25 följande:
    Jag har en väninna som ska bo på vandrarhemmet denna helgen jag har gett henne i uppdrag att kolla upp vad som finns i köket i grytväg.Jag uppfattade det som att folk skulle och shoppa på förmiddagen på lördagen och att under tiden skulle jag och Första åka och handla mat. och sen efter lunch skulle vi göra något i hopa allesammans men jag har kanske missuppfattat det helt.
    AHh, men det blir ju jättebra i sådant fall.

Dock blir det ju ändå ingen tid? Om barnen ska äta lunch sedan sova så är det inte många timmar tills vi ska börja med maten? Så ta sig ut ur staden och sedan tillbaka igen för att gå på lekland känns för mig ganska onödigt ändå?
    Eller?
  • Jen ny
    Suwe skrev 2009-03-16 22:29:47 följande:
    Så förstod jag också Hoppas det, för är det så att ingen har tid att träffas på lördag eftermiddag så är det inte så stor idé för mig som inte ska äta taccos att åka in   Anledningen till att jag inte är kvar till taccosen är att det blir så himla sent innan jag kommer hem eftersom jag inte ska sova på vandrarhemmet.Vi får helt enkelt hoppas på bra väder så vi kan träffas i någon park eller så. LITE dåligt väder har vi väl inte dött av heller, ut måste man ju liksom dessa dagar också
    Tid att träffas finns det ju. jag bara undrar om det är värt att pendla fram och tillbaka och göra en stor aktivitet av något...
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-16 22:51:07 följande:
    Fast nu kom jag på att första kanske skulle äta iaf? Vet att hon beställt lite i matlistan iaf.Ja ja... ni får fixa det där själv. ___________Flyttar även fram den här listan
    Jo, fast sover inte era barn? De kan ju sova i vagnen självklart men Lilly sover fram till 14-14:30 iaf. Så HON kan inte leka innan dess.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-16 23:00:03 följande:
    Enya sover någonstans mellan 30 min till 1 timme vid 12. Sen sover hon igen vid 16-snåret. Men det lär hon inte göra då - garanterat!Men om inte Lilly kan leka så kan du leka för er båda så länge.
    Jaop!
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-16 23:10:44 följande:
    Nu ska jag logga ut.Natti natt
    God natt!
Svar på tråden Trådträff Mars 09