• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2009-03-18 06:24:17 följande:
    Blir nog bra med den mängden köttfärs Jen ny: Ska jag vara ärlig skulle jag njuta lite om Agaton fortsätter sova på fm istället för efter lunch. Undrar just hur de skulle lösa det på dagis Men är det full rulle på fm sover han kanske efter lunch!
    Sover inget barn efter lunch på hans dagis?
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-17 19:13:17 följande:
    Mer än 500 gram? Jag vet inte alls egentligen hur mycket ni äter men det låter lite mycket. jag behöver inte alls mycket köttfärs på mina tacos. Då får man ju inte plats med något annat på ju! Angående sovtider så antog jag att de flesta sover efter lunch då båda mina barn gjort det och alla på Noahs förskola. Fast det är ju inte alls självklart bara för det. Dumt av mig...Struntsamma, vi hoppas på bra väder helt enkelt. Snart åker vi.Weeee.Vilken vagn satt ni i nu igen, Camellis?
    Tror att vi sitter i vagn nr 6. Ska inte ni också göra det?
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Kicko

Kom och tänka på det är ingen  som är allergisk mot något av det vi ska ha till mat???

ska det vara färsk eller burksvamp?
    Jag är då svampallergiker men det ligger ju inte i maten så det är inga problem

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Brooks
    Kicko skrev 2009-03-18 11:39:03 följande:
    Kom och tänka på det är ingen  som är allergisk mot något av det vi ska ha till mat??? ska det vara färsk eller burksvamp? Jag är då svampallergiker men det ligger ju inte i maten så det är inga problem
    TJOHANNA: Hur är det med "Orvar" - han hade väl flera allergier??
    Jag är inte allergisk mot något, mer än pälsdjur, men sådana hoppas jag väl att vi inte ska ha i maten
  • Vildkorn
    sthlmfilur skrev 2009-03-18 12:05:04 följande:
    kommer det att användas nötfär eller blandfärs??
    Gissar på att du önskar nötkött va?

Ang. "Orvars" allergier är det väl "bara" mjölk, nötter/mandel och ägg i födoämnesväg, eller?
    Vet ju att du sa att tacos är bra för att han kan äta det också tjohanna.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-18 09:30:46 följande:
    Tror att vi sitter i vagn nr 6. Ska inte ni också göra det?
    Ja, just ja. Så var det ja! Hur stor är en vagn?
    Kommer vi se varandra från våra platser?
    Nej, usch vad pisamt då kommer du se mig yra omkring där när vi kliver på. Ha ha.
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2009-03-18 14:47:26 följande:
    Jo alla. Fröknarna får ju inte ut sin lunch om de ska ha vaken vila
    Jaaaa, nu förstod jag ditt övre inlägg lite bättre, hade lite bråttom sist tror jag.
  • Jen ny

Alltså jag förstod det som att dagis skulle få problem om han slutade sova på förmiddagen.

Svar på tråden Trådträff Mars 09