• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • första

Jag skall inte äta. Blir för sent för Elsa eftersom vi inte sover kvar utan åker hem.

De som kommer på fredagen - kan ni ge pengar till Kickoman för det blir en himlans massa pengar för henne att ligga ute med!

• Kicko
    sthlmfilur skrev 2009-03-18 12:05:04 följande:
    kommer det att användas nötfär eller blandfärs??
    antagligen blandfärs brukar vara billigast. hur så???
    första skrev 2009-03-18 21:25:53 följande:
    Jag skall inte äta. Blir för sent för Elsa eftersom vi inte sover kvar utan åker hem.De som kommer på fredagen - kan ni ge pengar till Kickoman för det blir en himlans massa pengar för henne att ligga ute med!
    Hade igentligen uppskattat om ni andra kanske kan sätta in matpengar någon dag innan fredagen på mitt konto som ni ändå har så slipper jag ligga ute med allt för mycket pengar.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-03-18 21:34:52 följande:
    antagligen blandfärs brukar vara billigast. hur så??? Hade igentligen uppskattat om ni andra kanske kan sätta in matpengar någon dag innan fredagen på mitt konto som ni ändå har så slipper jag ligga ute med allt för mycket pengar.
    Klart alla sätter in pengar i förväg så det är klart. Eller jag tycker det är självklart iaf. {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Såphia

Ska vi inte försöka oss på en grovhuggen uppskattning på vad det kommer kosta och sen dela det på alla vuxna och kanske en halv för de halvstora barnen? De minsta känns onödigt, vi har ju alla en liten "småätare". Jag hade annars tänkt att du kunde få kontanter, bara man har ett hum om hur mycket kontanter du behöver. MEN, jag har ju redan ditt konto så såklart kan jag även sätta in pengar. {#lang_emotions_wink}

• Kicko
    Vildkorn skrev 2009-03-18 21:39:23 följande:
    Klart alla sätter in pengar i förväg så det är klart. Eller jag tycker det är självklart iaf.
    Ska vi chansa på att 40 kr räcker/ pers eller? 20 för stora barn eller vad säger ni?
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-03-18 21:40:12 följande:
    Ska vi inte försöka oss på en grovhuggen uppskattning på vad det kommer kosta och sen dela det på alla vuxna och kanske en halv för de halvstora barnen? De minsta känns onödigt, vi har ju alla en liten "småätare". Jag hade annars tänkt att du kunde få kontanter, bara man har ett hum om hur mycket kontanter du behöver. MEN, jag har ju redan ditt konto så såklart kan jag även sätta in pengar.
    Jag träffar ju bara dig prommis, lycklig och Hedebris innan jag och Första ev prommis sticker och handlar. så det lättaset är om alla sätter in pengar men klart att en bra uppskattning av vad det kommer kosta vore bäst. Jo våra 1åringar får äta gratis
  • Jen ny

Ja, blir ju bäst om alla sätter in pengar på ditt konto innan de åker. =)

• Jen ny

Jag kan nog inte förstå att vi snart ska träffas allihopa.
    KOmmer bli så häftigt tycker jag.

• Kicko

1l gräddfil                                               20
    6-7 paket tortilliabröd                             120
    5,5 kgköttfärs                                        250
    avsett för 5,5 kg santamarias kryddmix    100
    1 kg ost                                                  50
    2 tacosås-medium                                   20
    champinjon                                             30
    3 lök                                                       5
    12 tomat                                                20
    2 st sallad                                              25
    1 tzatsiki                                                20
    3 burkar majs                                         25
    4 Röd/gul paprika                                   20
    1 Mildaculiness                                       20
    3 gurka                                                 15
    2 Taco tubs.                                           40
    guaccamole (creme fraige, vitlök, lime, avocado, sambal oelek)60

summa ca 800 kr delat på 18 pers = 88,6 kr Uppps men är det någon som har andra priser på sakena så säg till eller om någon har koll på vilka kryddor som är i kryddmixen så kan man fixa dem billigare och använda.då sjunker priset drastiskt

• Kicko
    Jen ny skrev 2009-03-18 21:52:02 följande:
    Jag kan nog inte förstå att vi snart ska träffas allihopa. KOmmer bli så häftigt tycker jag.
    Instämmer
    Helt otroligt var ju 4 månader sedan vi bestämde att vi skulle träffas tror jag eller var det 5 månader sedan.
Svar på tråden Trådträff Mars 09