• Jen ny

Trådträff Mars 09

Alltså jag förstod det som att dagis skulle få problem om han slutade sova på förmiddagen.

• Jen ny

Ja, blir ju bäst om alla sätter in pengar på ditt konto innan de åker. =)

• Jen ny

Jag kan nog inte förstå att vi snart ska träffas allihopa.
    KOmmer bli så häftigt tycker jag.

• Jen ny
    Kicko skrev 2009-03-18 21:56:13 följande:
    Instämmer Helt otroligt var ju 4 månader sedan vi bestämde att vi skulle träffas tror jag eller var det 5 månader sedan.
    Ja, och att vi pratat så länge! KÄnns nästan som man känner hela bunten fast man egentligen itne gör det, på riktigt.
  • Jen ny
    Kicko skrev 2009-03-18 22:04:23 följande:
    Blir detta rätt?   1l gräddfil 40:- 6-7 paket tortilliabröd 120:- 5 kg köttfärs 300:- avsett för 5 kg santamarias kryddmix 100:- 1 kg ost 60:- 2 tacosås-medium 40:- champinjon 20:- 3 lök 20:- 8 tomat 40:- 1 st sallad 20:- 1 tzatsiki  30:- 2 burkar majs 10:- 4 Röd/gul paprika 30:- 1 Mildaculiness 15:- 3 gurka 20:- 2 Taco tubs. 40:- guaccamole (creme fraige, vitlök, lime, avocado, sambal oelek 100:- 50 kr/ vuxen 25 för större barn  låter det bra?
    Det blir jättebra det!
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-18 22:53:23 följande:
    hehe.. jag som handlar på ica maxi tycker att ni tagit i med priserna Men bättre att sätta in för mycket än för lite :) Så kan vi ju se om det är helt åt helvete så kan vi ju dela på resterna av pengarna. Stockholm är dyrt!!!! tänker tillbaka när jag var där sist. En margaritapizza. OST OCH TOMAT! 80kr!! Här kostar en sådan 25-35kr....
    Oj billigt. Här kostar de iaf 45-50 kr...
  • Jen ny

Fast på lördag eftermiddag ska vi väl inte alls gå i butikler? Vi skulle väl göra något gemensamt då?

• Jen ny
    helhed skrev 2009-03-20 13:38:16 följande:
    Ja eller hur! Vi skulle ju i alla fall ses i en park och leka och fika om det är fint väder, om inte får vi hitta någon annanstans att vara. Jag kommer ju strax innan tolv, så jag skulle önska att vi kan bestämma plats och tid vi ska träffas på em så jag vet var jag hittar er. Jag sparar min shopping till söndagen, tror jag.
    JA, kanske att vi inväntar alla innan vi går någonstans? Kanske är lättast, alla äter väl lunch mellan 11 och 12 ändå?
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-20 21:33:23 följande:
    Kan vi inte bara bestämma att vi möts utanför vandrarhemmet vid 13-tiden? Då kan alla lämpa av sin packning i sydarnas rum. Sen bestämmer vi om det blir någon park eller något annat mer lämpligt beroende på vädret. Det är inte alls långt till Rålambshovsparken från vandrarhemmet. Det skulle ju vara perfekt att gå till den så slipper vi åka tunnelbana eller buss allihop med alla vagnar. Och dessutom så tjänar vi in en massa restid och kan lägga den på att umgås istället.
    Jättebra idé! Finns det lekplats där?
  • Jen ny
    aesi skrev 2009-03-21 06:41:39 följande:
    Var ligger vandrarhemmet? Som sydarna ska bo i? Är det någon som kollat att det är okej att alla kommer in där senare? Ville bara planera lite hur jag ska göra nästa helg
    Det är ju nästan alla som ska bo där, eller hur menar du?
Svar på tråden Trådträff Mars 09