• Jen ny

Trådträff Mars 09

Hedebris skrev 2009-03-25 19:22:29 följande:
    en kompromiss då? vi rör på oss hela tiden. Det gjorde vi i lumpen för att hålla oss varma. Vi kan gå en långrunda. Det är ju bra för kondisen med
    Nejdu, jag tänker minsann sitta på en skitskön filt med en skitgod varm dryck och snacka med skitgoda människor!
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:25:05 följande:
    Du det har inte jag heller. Dessutom är jag överkänslig mot kyla. Men jag klagar inte. Vi ska ju äntligen träffas allihop. Inte ska väl lite skitväder få förstöra det nöjet heller. Och ang. din kompromiss så tror jag inte vi får sitta många sekunder med 18 stycken 1-åringar i sällskapet ändå.
    Min kommer sova skitskönt!
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:27:34 följande:
    ja, jag är inte så pigg på det iaf, speciellt nu när noah PRECIS blivit frisk... jag kanske är tråkig, men jag undersöker gärna något ställe vi kan vara inne på. inte bara noah som precis varit sjuk
    Fast Lilly är också sjuk men hon har sovit ute ändå. Så det är inga problem.
    Jag tycker det är dumt att börja styra om NU, när vi äntligen bestämt oss och när det är om någon dag.
    Fast det är ju jag.
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-03-25 19:33:02 följande:
    Rålambshovsparken och lekplats vill i alla fall jag till. Ja om det inte vräker ner såklart. Men kl 13 på dagen är det oftast soligt även om det är kallt. Långfillingar och tjocktröja, mössa och vantar. Noah lär nog bara må bra av friska luften. Men ni väljer såklart själv, men jag vill helst inte ändra nu när det bara är någon dag kvar.
    Vad är det för park? Den vi bestämt eller?
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:29:13 följande:
    Tur för henne! Är mkt skit ikväll märker jag. *fniss* Nää nu ska jag duscha. Enya sover och jag har fått tvättat MÅNGA maskiner, städat nääästan precis överallt, gjort våfflor till oss och gosat sönder henne till hon bad om att få sova. Känns som jag gjort mitt för idag.
    Ja, mycket skit idag.
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:30:27 följande:
    jag vet, det är trist. men kan vi inte komma på någon lösning så hänger vi iaf på på kvällen
    Ja, ni gör ju som ni vill. SYnd att ni kanske inte får träffa alla bara.
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:59:50 följande:
    men länken jag la innan då? de hade öppet 13-16 och fri entre
    Men ingen annan har problem med att vara ute, varför kunde du inte sagt detta innan?

Det är min åsikt. Desutom är det inte många ställen som inte har en massa folk redan och vi är ju rätt många vi också!
    Häng med ut, barnen kommer få jätteroligt, och vi med.
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 20:20:06 följande:
    jag trodde det skulle vara vår, inte vinter :P
    Klär man sig varmt är det ju inga problem. *Känner mig tjatig*
  • Jen ny

Förlåt, ska sluita nu. Vill ju bara att alla ska var amed.

• Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-25 20:24:39 följande:
    Jaaaaaaaaaa! Vem har sagt att vi bara ska hångla på tåget???
    Precis min tanke.
  • Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-25 20:53:03 följande:
    Hahaha Vad roligt att se att Jen ny är på så strålande humör ikväll!  Alltså, lite kyla dör vi ju inte av, men öser det ner så är det inte kul för någon.  Sedan kan vi ju inte vara ute huuur länge som helst för rätt snart lär det vara dags för blöjbyten.
    Nej, regnar det så vill jag kanske inte vara ute så jättelänge. Kommer inte dra med mig regnkläder iaf..

Jag är rätt glad idag, fast egentligen vet jag inte varför. Skitglad är jag.
Svar på tråden Trådträff Mars 09