• Jen ny

Trådträff Mars 09

Vildkorn skrev 2009-03-23 22:51:47 följande:
    Är det vuxenstatus att vara medlem i Viking Club? Mer fyllestatus. Och ja, jag är också med där.
    Ja, men det låter ju ännu bättre. Eller hur? Haha.

Kicko: Har fört över pengar till dig nu!!!
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-23 22:57:48 följande:
    nu har det börjat köra i min mage... känner på mig att jag kommer spy inatt..
    Åh, nej! Tur att den smittar hyffsat fort iaf. Fick ju vänta 5 dagar innan jag blev smittad. Du hinner kanske bli frisk då ju, om inte Julia och Björn spyr efteråt såklart.

Jag hatar magsjuka!! TVI!
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-23 23:11:01 följande:
    Frågan är bara vad som är bäst ranking i fyllestatusen noll eller tio. smultron: Håller med S o F i att det låter ju lite dumt att du ska betala för hela rummet. Iofs får du väl samma pris som Karolina skulle få men ändå? Dock är ju din tanke god att vi kan använda det som tillhåll efter tysken kommer.
    Haha, bra fråga.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-23 23:32:53 följande:
    Vi kan ju exprimentera på lördag och se vad vi kommer fram till.
    Jag kan leda experimentet på dig.
    Jag kan inte dricka speciellt mycket alls.
    Har en tendens att bli riktigt bakfull, och N är ju inte med som kan ta Lilly på morgonen. Ha ha. Vill sova till 13 dagen efter och strosa omkring lääänge och duscha m.m.
    Kräsen?
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-03-24 21:42:06 följande:
    Skönt för dig, men jag ska minsann jobba dagen efter hemkomsten och gossen ska på sin första inskolningsdag på dagis!Idag låg ett sött vykort i brevlådan, till Vincent Malmqvist. Från dagis, som välkomnade honom till Myran! Så himla gulligt av de!
    Så sött! Fick faktiskt något liknande av Noahs dagis när han skulle börja. Stod vilken lärare han skulle ha och en gullig bild på Bamse. (Hans avdelning)
  • Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-24 21:50:09 följande:
    Oh vad sött gjort!  Då känns det säkert lite bättre med att han snart ska börja? Jag undrar lite när vårt dagis ska höra av sig... Liv borde ju börja inskolningen om typ två veckor :-O
    Oj, kasnke de häör av sig snart? ELler kanske du skulle ringa?

Jag har inte fått svar angående Lillys plats än. Hoppas hoppas hon får plats på samma som Noah. Men med min otur...
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-24 22:06:04 följande:
    Åhh så jag saknar att skicka såna kort till "nya" barn. Vi gör inte det på mitt jobb tyvärr.Kan inte låta bli att fnissa lite. Undrar hur många förskolor/avdelningar det finns som heter Myran, Bamse eller Grottan?
    Haha, precis. Söta namn ju. Bamse och skalman heter de på Noahs dagis.
    Sedan finns det en "specialavdelning" för de med språksvårigheter som heter munspelet...
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 18:57:29 följande:
    jag röstar emot vintermys i park. Vet inte om jag har någon annan med mig. Som skåning vill jag ha värme omkring mig. Kan vi inte bara träffas på något mysigt inneställe istället? måste ju finnas NÅGOT!
    Fast detta har vi ju spånat på nu i 3 månader och det enda vi kom fram till var detta.

Jag tror nog det blir bra, vi får värma varandra, eller hur Camellis?
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:06:16 följande:
    *hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu*
    Men så kallt är det inte i Stockholm, jag lovar ni haft kallare i vinter nere i Skåne. Man är ju van att vara ute med barnen ändå.
    Tänk positivt nu. hi hi
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:13:22 följande:
    Precis... vi kommer ju för fasen har plusgrader iaf.
    Ja, hallå?!
Svar på tråden Trådträff Mars 09