• Jen ny

Trådträff Mars 09

Vildkorn skrev 2009-03-25 21:01:17 följande:
    Skitglad ja.
    Precis.

Lilly vaknade precis så jag fick ge henne alvedon. Trodde hon skulle klara sig utan det men icke. Hoppas hoppas HOPPAS hon är bättre i morgon.

Det är så konstigt för hon har knappt någon feber. MEn gråter hela tiden ändå.
    Om hon inte blivit bättre på fredga ska vi komma in på en undersökning iaf. Ot, I know men orkar inte gå till den andra tråden.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-25 21:04:45 följande:
    Vad är det för skit ni pratar om hela tiden??? Nu vill jag veta! *nyfiken*
    Skitnyfiken?
    Camellis skrev 2009-03-25 21:07:52 följande:
    Men lillskrutta då! Kan det vara öronen eller nåt?
    Jag har tänkt på det men hon kan liksom ligga ner utan att det är katastrof sedan ser hon inte röd ut när jag kollat med lampa. He he. Men jag vill som sagt kolla öronen på fredag om hon inte visar någon bättring.
    Hon är ok på förmiddagarna men mot eftremiddagen är det katastrof. *Trött mama* Kan vara väldig halsont i samband med jobbig hosta med. Men snoret är mycket bättre, rinner inte alls på samma sett så jag hoppas!
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2009-03-25 21:08:46 följande:
    har läst er diskussion och kanske just med tanke på att så många är halv krassliga är det bäst att vi är ute. Får jag ställa en URDUM fråga ska man ha täckjacka lär ju vara JÄTTEKALLT?? Kanske lika bra att ta med överdragsbyxor med till sig själv Ska ut med jobbet imorrn så jag hoppas det inte blir så sent så jag hinner hem och packa. SNART ÄR DET DAX!!!!!
    Jag har täckjacka, absolut.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-25 21:15:07 följande:
    Ja, jag tänker ha täckjacka, och kanske en fleecejacka att ha under för min täckis är ganska tunn. Eller iaf en kofta under. Tusan att jag har tappat bort mina varma sköna vantar! Får kolla på nya imorgon. Hatar att frysa om händerna. Jenny - Ha ha! Berätta då!!!!
    NEj, jag vet inte egentligen. Jag skrev ett inlägg med en massa skit i bara. Haha.
  • Jen ny

Kan ju tolkas på två sett, och båda stämmer?

• Jen ny

Jag måste ju ha med mig nässpray och smärtstillande, samt hennes medicin.
    matburkar, ska nog köpa gröt i de med och lite rån och frukt till tåget kanske...

KOmmer glömma hälften känns det som.

• Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-26 19:58:18 följande:
    Men matburkar kan man ju köpa i stan. Så slipper man släpa det på tåget. Spar en anings plats iaf.
    Jo, fast burkar till lunch slḱulle vara skönt att ha klart. Kanske jag passar på att köpa allt iaf. OM jag får plats, vet inte esn vad jag ska ta för väska än.

Vad har ni andra för väska? Visst ska man ha med sig sänkläder till de små i spjälsäng?
  • Jen ny
    helhed skrev 2009-03-26 20:04:37 följande:
    Oj, oj, jag kommer att börja tänka på att packa någon gång på fredag kväll vid sju-åtta eller så tror jag. Imorgon har jag också möten och lektioner hela dagen och är hemma till klockan fem om jag har tur. Sedan ska Alva till farmor och farfar och sova över lördag - söndag, så vi måste packa åt henne också och Robert och hans bror ska lägga golv här så helst måste vi hinna röja i köket och städa där imorgon kväll med. Jag förstår inte hur vi ska hinna!
    Usch, mycket du har att göra. Hoppas du hinner...
  • Jen ny

Jag börjar också bli nervös. Ha ha, vad ska man säga man vet ju redan allt om alla?

Jag måste dock be om förlåtelse i förväg om jag blandar ihop namn eller inte minns vad någon heter. Ska plugga listan lite, är ganska insnöad på fl-namn!

• Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-26 21:50:11 följande:
    Du och Camilla Rosing leka tysta leken tillsammans.
    Haha, jag är den rätte för Rosing!
Svar på tråden Trådträff Mars 09