• Jen ny

Trådträff Mars 09

Vildkorn skrev 2009-03-21 09:53:29 följande:
    Jag tror att aesi jobbat lite för mkt och FL:at för lite så hon inte riktigt hängt med i alla svängar. aesi: Vandrarhemmet ligger på Kungsholmen, vid fridhemsplan. S:t Eriksgatan 20. www.fridhemsplan.se/ Det är ingen som kollat med vandrarhemmet. Så otrevliga som de var i telefon känner inte jag för att göra det heller. Tror det kan spela mindre roll om det är två-tre extra personer som är där för att äta. De lär nog inte märka någon skillnad ändå.
    Jaså, nu är jag med.

Hoppas hoppas alla är friska och kan vara med nu då. Verkar vara riktiga sjukdomstider.
  • Jen ny
    Kicko skrev 2009-03-22 10:54:36 följande:
    Låter som en toppenplan Vildkorn. Nu får vi bara hoppas på att Jonathan inte blir smittad av mig. Jag har legat i 2 dagar nu Kräksjuka. Nu ska magen bara lugna sig helt (bakvägen) sen är jag återstäld. J sov borta i natt och F och J var borta hela dagen igår för att minsak risken av att bli smittad. Stackars liten blev livrädd när jag kräktes i fredags.
    Ja, men fyyy. Hoppas J klarar sig så han är riktigt frisk till helgen.
    Skönt att du känner dig bättre iaf!
    Har de hållt sig bort finns ju en chans!
  • Jen ny

Jag får det till ca 38 stolar iaf... De man ser.

• Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-23 13:36:02 följande:
    Vilken tur att du haft en väninna där på plats! Men seriöst, det står ju faktiskt ingenstans att det är alkoholförbud - förutom under gruppbokningen och vi har ju inte bokat som grupp. Jag tycker vi tar med öl/vin eller vad vi vill dricka och dricker till maten och/eller senare. Vill de säga till oss så får de väl göra det då kan jag tycka...
    Det står ju tydligt att alkohol är förbjudet på vandrarhemmet. Även om det är under grupper tror jag nog det gäller alla.
  • Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-23 13:50:34 följande:
    Nej, jag skrev ju att det stod under gruppbokning, att alkohol är förbjudet på vandrarhemmet. Tyckte bara att man inte kunde vara tydligare än så. Alltså det är förbjudet på vandrarhemmet.

Fast om ni tolkar det så får ni väl dricka öppet då, jag tänker inte göra det eftersom jag tolkar det som det står. Även om det bara står under gruppbokning.
    Alla gör ju som de vill...
    Ganska kul med toasupande ändå!
  • Jen ny

För jag hoppas att de inte har kameror på toaletten. Ha ha.

• Jen ny

Jag har inte bestämt mig om jag ska köpa med mig något ens. Inte till maten iaf. Fast om alla andra ska dricka alkohol sedan så kanske man ska ta med sig något ändå...

• Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-23 21:05:39 följande:
    Oj, hur ska det gå för mig om det ska vara tyskt efter kl 23 - jag kan ingen tyska! Kunde inte låta bli, Kicko - sorry!   Jag vill nog gärna ha en öl eller lite vin till maten. Om det är nån mer som vill ha vin så kan man ju kanske gå ihop om några flaskor. Jag kommer knappast klämma i mig en hel flaska själv. Iofs kanske jag skulle kunna tyska då, men besparar er gärna. Men om jag är ensam om att vilja ha vin till maten kan jag köpa mig en öl eller två. Öl är gott till tacos! Tycker gott att R kan ha Liv hemma på lördagsnatten, Linjo!
    HJälp, jag blir yr på ett glas vin och DET vill jag bespara Er. Förstår inte hur lättpåverkad jag kan vara ibland. Ibland inte. Vågar inte chansa!
    Annars älskar jag vin till maten, men måste ha Cola med så jag kan halsa lite.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-23 21:20:55 följande:
    Själv har jag blivit immun mot alkohol tror jag, så jag skulle nog kunna dricka en flaska själv och knappt känna nåt. Men vill ju inte direkt chansa. Öl är ju bättre på det viset att det släcker törsten också. Eller ja, typ. Går ju att halsa iaf.
    Ha ha, upp till bevis nu. En flaska utan att sluddra.
  • Jen ny

Haha, jag är på Cinderella.
    Är medlem så jag får bra erbjudande. *Vuxenstatus*

Angående barn och vakna, ska jag ta med babyvakten men kommer man kunna lita på den när så många har med? KOmmer ju behöva springa upp och ner hela tiden. (Eller var man nu är...)

Lilly brukar sova sammanhängande, men man vet ju aldrig efter sjukdom och när man är borta...

Svar på tråden Trådträff Mars 09