• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Hedebris

Vi har ett babyskydd som noah inte använder längre. Om det inte går att lösa på något annat sätt kan jag ju ta med det

• Brooks

Babyskydd har ju vi också om han har fortfarande går att knöla ner i ett i Mars. Så slipper du släpa med ett sådant menar jag :)

• Hedebris

hehe.. vet inte ens hur lång han är..senaste siffrorna jag har på honom var han 72. Men det är han inte längre då det var 3 månader sen... hehe..

Vi får se hur det går.

• MariaK

Längden spelar  inte så stor roll. Benen kan hänga utanför o dingla   Bara inte han överskrider vikten o jag tror att det är 15 kg eller nått o det klarar väl lillfisen Noah

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

men det kan väll inte stämma helt. julia väger ju bara 14.. skulle hon kunna sitta i ett babyskydd? hon är ju längre än en meter

• MariaK
    Hedebris skrev 2008-12-29 09:13:58 följande:
    men det kan väll inte stämma helt. julia väger ju bara 14.. skulle hon kunna sitta i ett babyskydd? hon är ju längre än en meter
    ne det kan hon inte!!!!! De får ju inte ha huvet ovanför kanten så visst spelar längden roll men det är nog ingen fara på våra små.  Tror Moa satt i sin babyskydd när hon var 1 ½ en gång när vi skulle på bröllop o det gick bra.
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

okej. ja, julia satt i babyskydd till hon var lite över året, men hon hade nog kunnat sitta längre

• Hedebris

vad föredrar ni skåningar? 250kr för biljett och så åka på fredag morgon

eller 100kr och ankomma 22.00 på fredagkväll?

• Hedebris

linjo- tydligen så kommer vi inte förrän 22 på fredagen. och vi kommer hela familjen. Gissar att ni inte kan ta 4 pers. Då vidare inte du kör in själv. Hur ska vi göra?

Svar på tråden Trådträff Mars 09