Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Vi har ett babyskydd som noah inte använder längre. Om det inte går att lösa på något annat sätt kan jag ju ta med det
Babyskydd har ju vi också om han har fortfarande går att knöla ner i ett i Mars. Så slipper du släpa med ett sådant menar jag :)
hehe.. vet inte ens hur lång han är..senaste siffrorna jag har på honom var han 72. Men det är han inte längre då det var 3 månader sen... hehe..
Vi får se hur det går.
Längden spelar inte så stor roll. Benen kan hänga utanför o dingla
Bara inte han överskrider vikten o jag tror att det är 15 kg eller nått o det klarar väl lillfisen Noah ![]()
hahaha...ja, han väger under 10 nu så..
men det kan väll inte stämma helt. julia väger ju bara 14.. skulle hon kunna sitta i ett babyskydd? hon är ju längre än en meter
okej. ja, julia satt i babyskydd till hon var lite över året, men hon hade nog kunnat sitta längre
vad föredrar ni skåningar? 250kr för biljett och så åka på fredag morgon
eller 100kr och ankomma 22.00 på fredagkväll?
linjo- tydligen så kommer vi inte förrän 22 på fredagen. och vi kommer hela familjen. Gissar att ni inte kan ta 4 pers. Då vidare inte du kör in själv. Hur ska vi göra?