• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed

Jo, det skulle vara roligt att träffas! Jag kan dock inte vara uppe förrän till lunch (12) på lördagen. När och hur ska vi ses? Jag stannar nog till 16.45 på söndagen i sådana fall (då kan jag åka x2000 hem hela vägen och slipper att krångla med byten) Hur länge har ni andra tänkt att stanna på söndagen? Det är ju inget kul att vara själv i storstaden hela dagen.

• Brooks
    Hedebris skrev 2008-12-29 10:10:00 följande:
    linjo- tydligen så kommer vi inte förrän 22 på fredagen. och vi kommer hela familjen. Gissar att ni inte kan ta 4 pers. Då vidare inte du kör in själv. Hur ska vi göra?
    Det är inga problem med plats för 4 personer, sådant löser sig alltid på ett eller annat. Nu till nyår kommer det sova 7 vuxna och 6 barn här så att få plats med er är ett mindre problem

Dock så blir det problem med transporten till och från stan. Det går kommunikationer - men de är inte alltid särskilt smidiga. Eller smidiga är de väl, men långsamma om man jämför med annat.

Tyvärr har vi bara en bil också, annars hade det ju kunnat lösa sig.
    Ett alternativ är ju att ni skulle kunna hyra en sådan där weekendbil och själva transportera er till och från vårt hus? De brukar ju inte vara så dyra över en helg och så många mil blir det inte heller om man man bara kör mellan vårt hus och närmsta tunnelbanestation - så gör alltid jag för jag HATAR att köra i stan och undviker det in i det längsta
  • Hedebris

nu får jag ångest... tänker på att vi kommer vid 22.00 och barnen alltid somnar 19.00. Hur pass bökigt är det?

• MariaK
    Hedebris skrev 2008-12-29 10:56:06 följande:
    nu får jag ångest... tänker på att vi kommer vid 22.00 och barnen alltid somnar 19.00. Hur pass bökigt är det?
    Jag o kicko pratade med om det men den helgen får bli som den blir helt enkelt!!!!! Mina barn somnar med alltid vid sju men det löser sig alltid . Tror de kommer va vakna på tåget o sen somnar de bums när vi lägger dem!!!! Perfekt. Eller så är de vakna halva natten men det är ju bara en kväll...........
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Vill inte på nått vis va otrevlig men varför Måste Björn o Julia följa med då??????? Det blir ju bara dyrare för er o krabbigare.

• Hedebris

oavsett måste björn ta ledigt från jobb. och då kände vi att det kunde vara trevligt att åka upp hela familjen. och nu är ju biljetterna bokade...

• Såphia

Kikar in. Jag och Vincent kommer också! Verkar som vi kommer med 21.30 tåget. Blir bra för mig. Vi stannar till söndag och det gör nog de flesta "sydare" så vi är några som är i Sthlm hela lördagen.

Kicko: Skulle jag sätta över pengar till dig? Förstod inte sms.et. Eller betalar jag när jag hämtar ut? Eller hämtar du alla biljetter?

• MariaK

Jag har satt in pengar till kicko så jag tror du med ska göra det??????

• Vildkorn

Fixar till listan lite...
    bara att fylla på.

Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah / Ev Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09