Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Jo, det skulle vara roligt att träffas! Jag kan dock inte vara uppe förrän till lunch (12) på lördagen. När och hur ska vi ses? Jag stannar nog till 16.45 på söndagen i sådana fall (då kan jag åka x2000 hem hela vägen och slipper att krångla med byten) Hur länge har ni andra tänkt att stanna på söndagen? Det är ju inget kul att vara själv i storstaden hela dagen.
nu får jag ångest... tänker på att vi kommer vid 22.00 och barnen alltid somnar 19.00. Hur pass bökigt är det?
kollade på hyrbil, 1100kr :( för sen minsta ekonomiklass
Vill inte på nått vis va otrevlig men varför Måste Björn o Julia följa med då??????? Det blir ju bara dyrare för er o krabbigare.
oavsett måste björn ta ledigt från jobb. och då kände vi att det kunde vara trevligt att åka upp hela familjen. och nu är ju biljetterna bokade...
Kikar in. Jag och Vincent kommer också! Verkar som vi kommer med 21.30 tåget. Blir bra för mig. Vi stannar till söndag och det gör nog de flesta "sydare" så vi är några som är i Sthlm hela lördagen.
Kicko: Skulle jag sätta över pengar till dig? Förstod inte sms.et. Eller betalar jag när jag hämtar ut? Eller hämtar du alla biljetter?
Jag har satt in pengar till kicko så jag tror du med ska göra det??????
Fixar till listan lite...
bara att fylla på.
Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars