• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • aesi
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida

Roligt roligt!!!!!!!!!!

Är det bestämt någon tid på något sätt? Jag tar tåget eller bilen, jag bor ju bara drygt 10 mil ifrån Stockholm
  • MariaK

Men väldigt sent så det blir ju inte förrens på lördagen vi träffas alla!!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis
    Kicko skrev 2008-12-30 21:27:37 följande:
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars  Lycklig 77 - Milo, MoaHedebris - Noah, Björn och JuliaVildkorn - EnyaS o F - VincentJen ny - LillyLinjo985 - LivCamellis - EllenKickoman - JonathanVem ska bo på hotell om vi ska bokawww.orlogshemmet.com/priser.htmlVill ni bo här?För alla kan ju inte bo hos Linjo ellerhur!
    Nu känner jag mig lite besvärlig och tråkig, men de hotellen jag har tittat på kostar ju typ lika men ligger väldigt mycket närmare centralstationen. Vilket iofs är bra när man ska till hotellet och åka därifrån, men iofs är ju frågan var vi ska vara när vi träffas allihopa??
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • MariaK
    Kicko skrev 2008-12-30 21:27:37 följande:
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars  Lycklig 77 - Milo, MoaHedebris - Noah, Björn och JuliaVildkorn - EnyaS o F - VincentJen ny - LillyLinjo985 - LivCamellis - EllenKickoman - JonathanVem ska bo på hotell om vi ska bokawww.orlogshemmet.com/priser.htmlVill ni bo här?För alla kan ju inte bo hos Linjo ellerhur!
    ja jag kan bo där Men det visste ni redan
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-30 21:48:34 följande:
    Nu känner jag mig lite besvärlig och tråkig, men de hotellen jag har tittat på kostar ju typ lika men ligger väldigt mycket närmare centralstationen. Vilket iofs är bra när man ska till hotellet och åka därifrån, men iofs är ju frågan var vi ska vara när vi träffas allihopa??
    Vilket för mig vidare till nästa fråga - är det något bestämt egentligen vad vi ska göra och var vi ska vara osv? Med tanke på att vi blir ett gäng, så måste vi ju umgås på ställen som har rum för femtioelva mammor med barnvagnar och små knyten.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • MariaK
    Du är inte ett dugg besvärlig......... Det är bara bra o komma med förslag ju Ska se om jag hittar länkarna du la in för det var väldigt bra för mig om jag ska dela med nån att det fanns tre bäddar o ett rum.......
  • Jen ny
    Ja, fast de som ska bo 2 nätter är det ju 1000 kr för de. Vi ska bara bo en natt och kan lägga 1000 kr då. Priset du ser hos kicko's alternativ är 500 kr natten.
    Eller har jag fattat det fel?
  • Kicko
    Camellis skrev 2008-12-30 21:49:58 följande:
    Vilket för mig vidare till nästa fråga - är det något bestämt egentligen vad vi ska göra och var vi ska vara osv? Med tanke på att vi blir ett gäng, så måste vi ju umgås på ställen som har rum för femtioelva mammor med barnvagnar och små knyten.
    Den frågan har vi överlämnat till de som bor i 08-land
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
Svar på tråden Trådträff Mars 09