Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Om jag o kicko skulle dela familje rum bet vi 1200 var.
Alla som vill får såklart bo här
Det där löser sig alltid.
Jag bor i Åkersberga - in till stan tar det 30 minuter med bil. Med roslagsbanan (som är ett tåg som går på smalspår - inga nymodigheter som pendeltåg
) tar det 40 min, men då måste man ta sig till stationen också, och det är 30 min promenad från oss, eller mellan 5-20 minuter med bussen (den går åt olika håll varannan tur).
Puh!
Som sagt, vi har 4 sovrum, om det är en helg storasyster inte är här har vi tre lediga sovrum och ett allrum med bäddsoffa på övervåningen. I vardagsrummet och "kontoret" finns det även plats för luftmadrassr
Problemet från där jag bor är snarare kommunikationerna, de finns som sagt, och behöver man bara åka dem ett par gånger över en helg så överlever man nog det med
VAD vi ska göra i stan är däremot ett stort problem.
Vi måste ju som sagt till något ställe där vi helst kan äta/mata barn/byta blöjor/ha dem på golvet med leksaker/prata/ etc. Vet inte om något ställe uppfyller detta :-O
Det är ju typ "lekland" som kanske skulle funka - men hur kul är det på en skala?
Skulle vara om man kan abbonera något ställe - men det är typ 1500kr/h och efter stängningstid.
Vad vill ni hitta på?