• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK

Om jag o kicko skulle dela familje rum bet vi 1200 var.

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 21:49:58 följande:
    Vilket för mig vidare till nästa fråga - är det något bestämt egentligen vad vi ska göra och var vi ska vara osv? Med tanke på att vi blir ett gäng, så måste vi ju umgås på ställen som har rum för femtioelva mammor med barnvagnar och små knyten.
    Jag ska kolla igen med chefen om vi kan vara ute på mitt jobb. Funkar inte det så får vi hitta på något annat. Men något typ av lekland eller liknande känns mer eller mindre som ett krav.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Kicko
    Jen ny skrev 2008-12-30 21:51:36 följande:
    Ja, fast de som ska bo 2 nätter är det ju 1000 kr för de. Vi ska bara bo en natt och kan lägga 1000 kr då. Priset du ser hos kicko's alternativ är 500 kr natten.Eller har jag fattat det fel?
    Blir inte ricktigt klok på om det är pris för helgen eller för en natt
    men det blir några hundra billigare än de andra förslagen eller missade jag något för ett rum utanförnster och med våningssäng får ni inte mig att bo i bara för att det blir billigt. såg att nordic sea hade sådana för 500 kr.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 21:51:36 följande:
    Ja, fast de som ska bo 2 nätter är det ju 1000 kr för de. Vi ska bara bo en natt och kan lägga 1000 kr då. Priset du ser hos kicko's alternativ är 500 kr natten.Eller har jag fattat det fel?
    MariaK skrev 2008-12-30 22:01:19 följande:
    Om jag o kicko skulle dela familje rum bet vi 1200 var.
    Ja jag fattar priserna som "en natts"-priser. Eller missuppfattar jag nu? *förvirring*
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Brooks

Alla som vill får såklart bo här
    Det där löser sig alltid.
    Jag bor i Åkersberga - in till stan tar det 30 minuter med bil. Med roslagsbanan (som är ett tåg som går på smalspår - inga nymodigheter som pendeltåg ) tar det 40 min, men då måste man ta sig till stationen också, och det är 30 min promenad från oss, eller mellan 5-20 minuter med bussen (den går åt olika håll varannan tur).
    Puh!

Som sagt, vi har 4 sovrum, om det är en helg storasyster inte är här har vi tre lediga sovrum och ett allrum med bäddsoffa på övervåningen. I vardagsrummet och "kontoret" finns det även plats för luftmadrassr

Problemet från där jag bor är snarare kommunikationerna, de finns som sagt, och behöver man bara åka dem ett par gånger över en helg så överlever man nog det med

VAD vi ska göra i stan är däremot ett stort problem.
    Vi måste ju som sagt till något ställe där vi helst kan äta/mata barn/byta blöjor/ha dem på golvet med leksaker/prata/ etc. Vet inte om något ställe uppfyller detta :-O
    Det är ju typ "lekland" som kanske skulle funka - men hur kul är det på en skala?
    Skulle vara om man kan abbonera något ställe - men det är typ 1500kr/h och efter stängningstid.

Vad vill ni hitta på?

• Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 22:05:07 följande:
    Ja jag fattar priserna som "en natts"-priser. Eller missuppfattar jag nu? *förvirring*
    Men det blir ju 1200 kr var för dem... de delar ju rum och därmed kostnaden.
    Så totalt blir det 2400 kr för två nätter i familjerum.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 22:05:07 följande:
    Ingen aning, det stod ju fredag-söndag 1000 kr men de kanske menade per natt fredag-söndag då?
    Men då har jag missuppfattat iaf...
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 22:06:57 följande:
    Men det blir ju 1200 kr var för dem... de delar ju rum och därmed kostnaden.Så totalt blir det 2400 kr för två nätter i familjerum.
    Ja, och då måste ju priserna på hemsidan vara för en natt alltså. Dvs typ samma priser som på Nordic Sea t.ex. Nu har jag iofs inte kollat möjligheter till familjerum där.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
Svar på tråden Trådträff Mars 09