• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Såphia

Vem har bokat rum med spjälsäng? Jag har bokat ett (sist iofs), fler? Så vi kan reda ut vem som ska ha de fem spjälisarna.

Sophia: 1 spjälis
    Jen ny: 1 spjälis
    Hehe: 1 spjälis
    Lycklig: 1 spjälis

• Kicko
    Evve81 skrev 2009-01-03 08:12:56 följande:
    Vad ni skriver. Tacos tycker jag med låter riktigt bra!Jag är ju ingen van tågåkare så jag undrar vad man gör med vagnen på tåget???? Finns det plats liksom? Jag har ingen paraplyvagn utan en brio duo....
    När jag åkte förra gången så fick jag ställa vagnen vid dörrarna på uppresan och hittade plats till vagnen på hemresan. Jag hade bilstolen under den så jag kunde inte fälla ihop vagnen. Be konduktörerna om hjälp. det gjorde jag.
    Såphia skrev 2009-01-03 09:06:16 följande:
    Jag har spanat på en sådan sack ´n seat innan, men ratat den helt då barnen sitter lika lågt som på en vanlig stol, bara det att de "sitter fast" liksom. Då missas ju hela poängen. Men vill ju ha upp de till den nivå så de sitter bra mot bordet, som andra barnstolar.Nä en sån vill jag inte ha. Vincent testade en och det var skräp. Satt med pannan mot bordskanten liksom och det lär han göra länge. Båda flickorna satt på högre barnstolar till de var fyra tror jag.
    Bättre en gratis snack ´n seat än att ha en ålande unge i famnen. Använder ju bara den när det inte finns tillgång till en barnstol
    MariaK skrev 2009-01-03 09:52:13 följande:
    den 20 är en tis så den veckan v 4 är det ju 20-23 som ni kan välja på då
    Den veckan kan jag 20:de och 22:dre. veckan efter kan jag alla dagar utom fredagen.
    Hedebris skrev 2009-01-03 10:56:53 följande:
    jobbigt bara med bilstolarna. vet inte hur det är med era stolar men min är väldigt meckig att sätta in. Det kan ta upp mot en halvtimme *suck* och ett tag att ta ut den med... då får vi stanna ett bra tag i lund :(
    Min går ganska snabbt att flytta.
    Såphia skrev 2009-01-03 12:30:38 följande:
    Jen ny: De som verkligen behöver spjälis ska såklart ha en! Precis som du säger så bokade du väl först av alla. Krisar det så får Vincent böka med mig i sängen.
    Klart vi löser det jag ska testa böka in vår resesäng under vagnen idag. jag återkommer.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko

Jonathan behöver egen säng han med
    kanske jag ska va tydlig med

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • MariaK

Men vi skulle klara oss på en spjälsäng kicko för vi har ju en extra säng som vi inte använder. Där kan vi ju palla upp o lägga en av dem.

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Vi får ta varannan natt Tänkte på det med innan att jag ska ju bet mer än dig. Du kanske kan bet 1000 kr så tar jag resten.

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

vi har bokat spjälsäng med.

Sophia: 1 spjälis
    Jen ny: 1 spjälis
    Hehe: 1 spjälis
    Lycklig: 1 spjälis
    hedebris: 1 spjälsäng

• Evve81

Ja jag behöver ingen spjälsäng. Inget barn som kan sova i vagnen då? Jag tänkte ju att när Agaton somnar på kvällen får han göra det i vagnen. För annars får jag ju sitta hela kvällen på rummet eftersom han somnar vid 18.30.........

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • helhed
    Evve81 skrev 2009-01-03 18:06:48 följande:
    Ja jag behöver ingen spjälsäng. Inget barn som kan sova i vagnen då? Jag tänkte ju att när Agaton somnar på kvällen får han göra det i vagnen. För annars får jag ju sitta hela kvällen på rummet eftersom han somnar vid 18.30.........
    Jag tar med babyvakt, så jag hör om han vaknar. Arvid somnar också vid 18.30.

Vagnen tror jag inte funkar för Arvid. Kanske att han kan sova i min säng. Vi sover ok ihop. Det jag är rädd för är att han ramlar ur när han ska sova själv i flera timmar innan jag går och lägger mig!
  • Evve81
    helhed skrev 2009-01-03 19:01:05 följande:
    Jag tar med babyvakt, så jag hör om han vaknar. Arvid somnar också vid 18.30.Vagnen tror jag inte funkar för Arvid. Kanske att han kan sova i min säng. Vi sover ok ihop. Det jag är rädd för är att han ramlar ur när han ska sova själv i flera timmar innan jag går och lägger mig!
    Jag tar också med babyvakten. Allas såna lär väl störa varandra Jag vill inte lämna honom i min säng för tänk om han ramlar ner.....
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
Svar på tråden Trådträff Mars 09