• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-02 21:30:34 följande:
    tyckte det var mest användbart ;D
    Instämmer
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-02 20:50:01 följande:
    Vad gäller mat är jag öppen för alla förslag. Kan däremot varna för att jag är ett matmonster som blir rätt grinig om jag inte får mat i rätt tid. Fast jag kan nog lägga lite band på mig bland er, men om jag skulle verka grinig kan ni ju föreslå en bit mat.
    Jag är likadan. Blodsockret sjunker rätt fort när det väl börjar. Så vi kan gå runt och vara griniga tillsammans.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-02 21:33:01 följande:
    haha...vi tänker lika i tråden med :S
    Tyckte det mesta andra var skräp eller för svårt att uppnå, babyvackt hade jag redan. den kommer jag ta med till stockholm föresten.
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-01-02 21:37:23 följande:
    Jag är likadan. Blodsockret sjunker rätt fort när det väl börjar. Så vi kan gå runt och vara griniga tillsammans.
    En till som blir grinig när jag är hungrig
  • helhed
    Camellis skrev 2009-01-02 20:50:01 följande:
    Vad gäller mat är jag öppen för alla förslag. Kan däremot varna för att jag är ett matmonster som blir rätt grinig om jag inte får mat i rätt tid. Fast jag kan nog lägga lite band på mig bland er, men om jag skulle verka grinig kan ni ju föreslå en bit mat.
    Samma här! Min man brukar tala om för mig att nu behöver du nog äta någonting, när jag är för djävlig

Laga mat ihop låter ju trevligt och tacos är ju alltid gott, men jag är också öppen för det mesta.
    Hedebris skrev 2009-01-02 21:26:29 följande:
    hihi.. vi har skickat in våra semper koder. så får jag den premien jag vill ha så är bebisstolar inget problem för mig iaf :)
    Jag har också en sack n`seat från Semper Den är helt ok, men bebisen hamnar långt ned i jämförelse med en vanlig barnstol, så Arvid har slagit i huvudet ett par gånger när han har böjt sig framåt. Dessutom funkar den inte om stolen har för hög rygg. Men den är praktisk att ha med sig i skötväskan!
  • Camellis
    Hedebris skrev 2009-01-02 21:30:34 följande:
    tyckte det var mest användbart ;D
    Me too. Hade egentligen många fler koder hemma, men jag sparar dem och ser om det går att använda dem i år istället. Har funderat på att köpa en sån där ändå.
    Vildkorn skrev 2009-01-02 21:37:23 följande:
    Kicko skrev 2009-01-02 21:38:25 följande:
    En till som blir grinig när jag är hungrig
    Skönt att jag inte är ensam! Jag och personer som aldrig behöver äta går inte ihop om man ska vara ute på heldagsaktiviteter ihop. Såvida de inte är införstådda med att jag måste äta regelbundet då.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Kicko

Jag har alltid en sådan snackbar från Naturdiet eller Nutrilett liggande i skötväskan för att avstyra kattastrofer

• Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-02 21:46:11 följande:
    Skönt att jag inte är ensam! Jag och personer som aldrig behöver äta går inte ihop om man ska vara ute på heldagsaktiviteter ihop. Såvida de inte är införstådda med att jag måste äta regelbundet då.
    Det är därför det ALLTID finns godis i väskan. Annars skulle jag kunna slå någon.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-01-02 21:51:26 följande:
    Det är därför det ALLTID finns godis i väskan. Annars skulle jag kunna slå någon.
    Du är inte sockerberoende väll . stämmer inte in på dig du sitter ju inte med godispåsen på kvällarna Oskyldig
Svar på tråden Trådträff Mars 09