Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här är en som precis hamnat på avgiftning. Käns inte som klementiner dämpar beroendet 
Sängen kallar
Vad ni skriver. Tacos tycker jag med låter riktigt bra!
Jag är ju ingen van tågåkare så jag undrar vad man gör med vagnen på tåget???? Finns det plats liksom? Jag har ingen paraplyvagn utan en brio duo....
Jag känner aldrig av blodsockret. Kan gå utan mat i några dagar utan problem. Fast det e ju inte nyttigt såklart!
Nu har jag fått bokningsnr på rummet så nu e det helt klart! Spjälsäng va inget problem för mig att få heller! De måste verkligen ha ett gäng!!!
Har inte hittat sempers samlingsgrejs på deras sida. Var gömmer den sig?? Har därför samlat på nestlé istället...
Jag har spanat på en sådan sack ´n seat innan, men ratat den helt då barnen sitter lika lågt som på en vanlig stol, bara det att de "sitter fast" liksom. Då missas ju hela poängen. Men vill ju ha upp de till den nivå så de sitter bra mot bordet, som andra barnstolar.
Nä en sån vill jag inte ha. Vincent testade en och det var skräp. Satt med pannan mot bordskanten liksom och det lär han göra länge. Båda flickorna satt på högre barnstolar till de var fyra tror jag.
Skriver i denna tråden känns mest rätt
Sydare se hit
Vi ska ju träffas i januari!!!! Ni ska komma hit
Vi får börja samla ihop lite dagar o välja på!!!! Ni som jobbar / pluggar typ alla utom jag då
ni får skriva upp vilka dagar ni kan så kan jag säkert !!!!!
Sof du får ta med dig två plagg så får vi sätta oss vid datorn så ska jag hjälpa dig komma igång med ditt säljande ![]()
jag kommer ihåg när julia var runt 1½. Och skulle äta hos farmor... Hon slaplade upp kuddar på stolen för att hon skulle komma upp i bra höjd. Det känns ju som kombinationen av en sack'n'seat känns bättre då inte barnen kan tippa
har inte fått mitt nya schema än. men kan säga för min del att allt innan tentan den 16:de jan är uteslutet. Sen börjar min nya kurs. Då kommr jag nog ha mer tid ett litet tag iaf.
Får nog mitt schema snart ;D