• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed
    Högbergarna skrev 2009-01-03 08:52:40 följande:
    Evve81 skrev 2009-01-03 08:12:56 följande: Det beror lite på vad du åker för tåg. Fast plats finns alltid iofs. Särskilt nu när man kan ta ur dom ur vagnen.. Åkte när Knut va pyttepytt å då ville jag ju ha en plats nära vagnen eftersom han sov. Det va inte det lättaste. VAgn 6 på x2000 har toalett med skötbord och en speciell plats för barnvagnar. Alltid vagn 6 på x2000. Har själv oxå en Brio o den har fått plats på olika tåg. Till Malmö sist va det mest problem då vi fick stå upp o göra gröt o mata Knut. Inte det lättaste på ett tåg. Men så va det ett sådant där pendlar tåg som går istället för buss typ = trångt.
    Vad bra för jag ska sitta i vagn 6 både dit och hem Jag har också en stor sittvagn!
  • MariaK
    Hedebris skrev 2009-01-03 10:06:22 följande:
    vi har bokat familjevagnen så jag gissar att det är den... :)
    sitter vi tillsammans alla från syd eller??????
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

japp. i samma vagn iaf.

för er som har facebook så finns bilder från nyår upplagda :D

• Hedebris

så nu är min hotellbokning klar. de har noterat att jag tillhör sällskapet och vill bo nära. De missade spjälsäng i första bekräftelsen men nu är den också med. :D har även meddelat att vi kommer checka in senare än vad som stod i bokningen. Måste dock ringa igen om tågt blir försenat eller något och vi måste komma efter 22.30

• MariaK

Hon skrev ankomst kl 23 på min bokning!!!!!!

• Hedebris

okej... hrm.. då hade du kanske nämnt ankomst i övrigrutan när du bokade?

jag skrev i första mailet att vårt tåg skulle vara inne ca halv tio på kvällen. då skrev hon tillbaka 22.30

• MariaK

jag ringde o bokade o då skrev hon upp att vi kom sent o tog 23 för att va på säkra sidan. men det är ju samma då

• Hedebris

Mmmm.. :) längar så himla mycket. Kan vi inte boka om till nästa helg istället?

• MariaK

längtar mig med alldeles blå!!!!!!!

Svar på tråden Trådträff Mars 09