• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn

Jag funderar på att natta Enya som jag brukar... tillsammans i sängen. Och sen lägga över henne i vagnen när hon somnat ordentligt. Iofs så är hon jätteduktig att ta sig ur min säng själv numera. Hon backar och hasar försiktigt ned med fötterna i golvet först. Men det är ju ingen garanti för att hon inte ska ramla ur då hon sover.

♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Vildkorn

Kom på en annan sak. Undrar om det finns något rum där vi kan förvara vagnarna på?
    Det lär ju bli skittrångt i rummen!

• Hedebris

noah har dunsat i sängen allt för många gånger. och då har han inte sovit i samma säng som oss. utan bara morgonmyst. Han är snabb som en vässla och älskar att krypa i sömnen. han ligger aldrig på samma ställe som vi la honom på kvällen utan i andra hörnet intryckt...

• Hedebris

de borde ju ha ett "packningsrum" där borde man ju kunna förvara vagnarna. Man kan ju fälla ihop dem och stapla om inte annat..

• Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-01-03 20:00:03 följande:
    de borde ju ha ett "packningsrum" där borde man ju kunna förvara vagnarna. Man kan ju fälla ihop dem och stapla om inte annat..
    Jo något sånt hoppas jag finns. För de borde ju förstå att med småbarn tillkommer vagnar.
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-01-03 20:02:58 följande:
    haha...mmm :) hur många är vi änsålänge?
    Noll koll... men gissar på 10-11 stycken
  • Vildkorn

Flyttar fram listan lite...

Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida
    Prommis - Agaton
    Hehe - Arvid

11 stycken i listan.... 12 med Björn då.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-01-03 19:55:50 följande:
    Jag funderar på att natta Enya som jag brukar... tillsammans i sängen. Och sen lägga över henne i vagnen när hon somnat ordentligt. Iofs så är hon jätteduktig att ta sig ur min säng själv numera. Hon backar och hasar försiktigt ned med fötterna i golvet först. Men det är ju ingen garanti för att hon inte ska ramla ur då hon sover.
    Jag bullar upp med kuddar och täcken runt under madrassen, så att hon inte kan rulla ur sängen. Annars brukar hon ligga relativt stilla. Det gäller dock att ha babyvakt så att jag hör om hon vaknar, för när hon är vaken är hon snabb att börja krypa runt.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
Svar på tråden Trådträff Mars 09