Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Jag funderar på att natta Enya som jag brukar... tillsammans i sängen. Och sen lägga över henne i vagnen när hon somnat ordentligt. Iofs så är hon jätteduktig att ta sig ur min säng själv numera. Hon backar och hasar försiktigt ned med fötterna i golvet först. Men det är ju ingen garanti för att hon inte ska ramla ur då hon sover.
Kom på en annan sak. Undrar om det finns något rum där vi kan förvara vagnarna på?
Det lär ju bli skittrångt i rummen!
noah har dunsat i sängen allt för många gånger. och då har han inte sovit i samma säng som oss. utan bara morgonmyst. Han är snabb som en vässla och älskar att krypa i sömnen. han ligger aldrig på samma ställe som vi la honom på kvällen utan i andra hörnet intryckt...
de borde ju ha ett "packningsrum" där borde man ju kunna förvara vagnarna. Man kan ju fälla ihop dem och stapla om inte annat..
haha...mmm :) hur många är vi änsålänge?
GRYMT!
Flyttar fram listan lite...
Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars