• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Evve81

SoF: Jag har ju med babyvakten och är de i samma rum hörs ju bägge!

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Hedebris

om det är någon som har en extra babywatch ;) eller typ delar rum med en som har en lånar vi jättegärna den. Vi har ju visserligen julia som kommer vakna om noah vaknar men det hade ändå känts bra att höra om de vaknar.

Annars får vi göra som på nyår. Lägga mobilen vid spjälsängen på golvet och ringa upp från björns mobil, så får han gå med handsfreen i örat hela kvällen :D Det funkar det med

• Camellis
    Hedebris skrev 2009-01-03 20:53:11 följande:
    om det är någon som har en extra babywatch ;) eller typ delar rum med en som har en lånar vi jättegärna den. Vi har ju visserligen julia som kommer vakna om noah vaknar men det hade ändå känts bra att höra om de vaknar. Annars får vi göra som på nyår. Lägga mobilen vid spjälsängen på golvet och ringa upp från björns mobil, så får han gå med handsfreen i örat hela kvällen :D Det funkar det med
    Ha ha! Ja, det är tur att man är uppfinningsrik! Risken finns att alla våra babyvakter kommer att ge utslag på alla mottagare. Finns ju de som fått in grannarnas prat på sina(de som bor i hyreshus). Så frågan är ju om alla behöver en varsin.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Camellis skrev 2009-01-03 20:58:35 följande:
    Ha ha! Ja, det är tur att man är uppfinningsrik! Risken finns att alla våra babyvakter kommer att ge utslag på alla mottagare. Finns ju de som fått in grannarnas prat på sina(de som bor i hyreshus). Så frågan är ju om alla behöver en varsin.
    Äh formulerade mig konstigt där. Att en babyvakt tar upp ljud från fler rum än just det rummet alltså.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Hedebris

vi ringer ju gratis till varandra ;) annars hade det inte varit en bra idé.

sen iof betalar mitt ex min mans telefonräkningar... :D

• Såphia
    Hedebris skrev 2009-01-03 21:00:02 följande:
    vi ringer ju gratis till varandra ;) annars hade det inte varit en bra idé. sen iof betalar mitt ex min mans telefonräkningar... :D
    ? Kan du fråga om han kan tänka sig betala min räkning också?
Svar på tråden Trådträff Mars 09