Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
noah har jag inte samsovit med alls sen han var 1 månad. jag tror inte det skulle funkat alls faktiskt. Men i västa fall får man släpa med en resesäng från skåne. Dock inget jag helst gör. kanske en möjlighet för de som har lite närmre?
tänkte de som slapp tåget. Förstår att det är lika jobbigt för dig ;D
jag är ibland otydlig... haha... får skäll från mannen pga det hela tiden..
tänker inte på att ni inte hör det som är i min hjärna..mellan raderna... :P
Tråkigt med sängarna!
Jag har inte ens en resesäng eftersom Liv och jag alltid sover tillsammans efter halva natten ändå, så jag kan inte ta med någon. Annars så är det väl bara Aesi som kommer med bil som kanske skulle kunna få med en säng, både jag och vildkorn kommer ju med tåg in till stan också.
Men det löser sig väl alltid, man kan väl boka en extrasäng och bara lägga madrassen på golvet och låta barnen sova på den om det inte går i sängen.
Har ingen aning om hur vild Liv kommer vara i slutet av Mars nu liksom ![]()
Arvid sover också bäst i egen säng tyvärr. Precis som jen ny har vi en resesäng, men jag vill helst inte ha med den på tåget. Det är ju tillräckligt att bära på ändå. Jag bokade väl nästan sist (typ före S o F och Prommis) så jag har antagligen inte fått någon spjälsäng heller då. Är det så får vi väl lösa det ändå.